Beantwoorden
Seppecnx
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your second party!

Wit scherm bij openen van emails via Telenet Webmail

Ik had recent het probleem dat ik wekenlang geen emails kon openen via webmail want ik zag steeds gewoon een wit scherm, dit was via Firefox Developer. Ik had dan eens mijn browser verwijderd en sindsdien gebruik ik de gewone verie van Firefox. Het probleem was toen opgelost, maar sinds vandaag is het probleem terug.
Ik heb reeds mijn adblock uitgezet en alle cookies verwijderd, maar beide hebben niet geholpen. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Wit scherm bij openen van emails via Webmail (Firefox)

0 Likes
2 reacties
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@Seppecnx 

Firefox opstarten zonder add-ons: shift induwen tijdens opstarten Firefox.

Opgelost? Zoeken welke add-on de oorzaak is.

Geen oplossing? Firefox opfrissen:

https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren

Of gebruik Thunderbird zoals ik en vele anderen hier op Netweters. (Zoals Firefox ook van Mozilla).

StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

@Seppecnx 

Ik zou in uw plaats de tweede suggestie van @Santa ter harte nemen.

Je zou dan lid worden van een uitgebreide familie van tevreden gebruikers die overgestapt zijn naar de (overigens helemaal gratis) mail client van Mozilla, die luistert naar de naam Thunderbird.

Niet moeilijk om mee te werken, toch veel mogelijkheden wanneer je wat dieper wil graven, problemen zijn heel zeldzaam en, zoals aangehaald, dat alles compleet kosteloos.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.