Beantwoorden
DJ
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Woordenboek/taalpakket

Hallo, ik heb in Firefox als Add-on 2 taalpakketten bijgevoegd (Eng & Fr) om spellingscontrole in andere talen te checken, maar in m'n Telenet webmail woordenboeklijst komen er geen andere talen voor. Is alsof het niet geïnstalleerd is, alhoewel het wel in m'n lijst van talen staat bij Firefox (browser waarin ik werk). ik doe iets verkeerd, maar wat ? En ik deed het via "woordenboek toevoegen" in talen van webmail. Dank voor info ! Mvg, D. Jousse

0 Likes
5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Woordenboek/taalpakket

Hebt ge uw tekst geselecteerd en dan met een rechtsklik de juist taal ingesteld en daarna de spellingtest.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Woordenboek/taalpakket

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/language-tools/

Heb je het woordenboek hier vandaan gehaald? Het taalpakket heb je niet nodig, enkel het woordenboek.

 

Is de spellcheck actief op dit forum?

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DJ
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Woordenboek/taalpakket

Hoi, heb dat allemaal gedaan, maar er blijft in de kolom na rechter muisklik alleen de "Nederlandse" taal staan. Nochtans in mijn "add-ons" heb ik de Eng en Fr taal ook geïnstalleerd en staan beiden als ingeschakeld genoteerd... ???

0 Likes
DJ
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Woordenboek/taalpakket

Zal nog eens woordenboek alleen installeren ook..." spellcheck" werkt hier ook, maar kan nog steeds alleen het Nederlands als optie aanduiden...

0 Likes
DJ
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Woordenboek/taalpakket

SUPER DANK ! Lag idd aan het installeren van het woordenboek en niet het talenpakket... Dom van mij om dat niet eerst te proberen. Thx voor de tip !