24757
netweters
|
152438
antwoorden
|
20706
vragen
|
Hallo, ik heb in Firefox als Add-on 2 taalpakketten bijgevoegd (Eng & Fr) om spellingscontrole in andere talen te checken, maar in m'n Telenet webmail woordenboeklijst komen er geen andere talen voor. Is alsof het niet geïnstalleerd is, alhoewel het wel in m'n lijst van talen staat bij Firefox (browser waarin ik werk). ik doe iets verkeerd, maar wat ? En ik deed het via "woordenboek toevoegen" in talen van webmail. Dank voor info ! Mvg, D. Jousse
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/language-tools/
Heb je het woordenboek hier vandaan gehaald? Het taalpakket heb je niet nodig, enkel het woordenboek.
Is de spellcheck actief op dit forum?
Hoi, heb dat allemaal gedaan, maar er blijft in de kolom na rechter muisklik alleen de "Nederlandse" taal staan. Nochtans in mijn "add-ons" heb ik de Eng en Fr taal ook geïnstalleerd en staan beiden als ingeschakeld genoteerd... ???
Zal nog eens woordenboek alleen installeren ook..." spellcheck" werkt hier ook, maar kan nog steeds alleen het Nederlands als optie aanduiden...
SUPER DANK ! Lag idd aan het installeren van het woordenboek en niet het talenpakket... Dom van mij om dat niet eerst te proberen. Thx voor de tip !