Beantwoorden
BBA
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Op 24/05/2018 voor eerste keer probleem gehad dat ik geen nieuwe Microsoft account kon aanmaken met een telenet.be adres als login. Ik kan de registratiestappen doorlopen tot en met het invoeren van  de beveiligingscode die ik via e-mail ontvang. Daarna krijg ik foutmelding: "Het lijkt erop dat u geen account hebt. Er wordt een account voor u gemaakt met ....@telenet.be."

Heb dit vandaag nog eens getest met een ander Telenet adres, zelfde probleem.

Met ...@skynet.be kan ik wel registreren voor Microsoft Account.

 

Nog mensen met zelfde probleem en/of oplossing? 

Tags (1)
0 Likes
11 reacties
BBA
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

ondertussen nog wat verder gezocht en onderstaande website gevonden

https://cloudblogs.microsoft.com/enterprisemobility/2016/09/15/cleaning-up-the-azure-ad-and-microsof...

Mogelijks is domein telenet.be reeds gekoppeld aan een Azure Active Directory tenant

Blijkbaar kan een domein die gekoppeld is aan Azure AD tenant niet meer gebruikt worden om "persoonlijke" Microsoft Account aan te maken

 

Iemand van telenet die dit kan bevestigen?

 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Ik zou het echt niet weten maar ik weet wel dat mijn microsoft account een @telenet adres is. Heb je bvb al een account bij office365 of iets dergelijks? Dan kan je geen 2e account hebben met hetzelfde mailadres.

Ik zou eens proberen met in te loggen via dit mailadres en "paswoord vergeten" aanklikken en zien hoever je dan geraakt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Als je bevestiging van Telenet wil, dan zal je hen rechtstreeks moeten contacteren (telefoon, e-mail, contactformulier, Facebook, Twitter). Dit forum is voor en door klanten en ook al zijn er Telenet medewerkers (o.a. als moderator) in de achtergrond actief, zij zullen in de meeste gevallen niet reageren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BBA
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Heb nog eens getest met een nieuw telenet.be adres, zelfde probleem. Als ik een telenet.be adres wil toevoegen als alias bij bestaande microsoft account dan krijg ik volgende melding "Je kunt geen e-mailadres voor werk of school toevoegen als een alias aan een persoonlijk Microsoft-account. Probeer een ander e-mailadres. 

 

Dit sterkt mijn vermoeden dat het domein telenet.be geregistreerd is als een Azure Active Directory tenant. Bijvoorbeeld omdat telenet zelf Office 365 gebruikt voor eigen telenet.be adressen.

 

Als dit klopt kan niemand nog een Microsoft account aanmaken met een telenet.be adres.

Nog mensen met dit probleem?

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Wel een jaar geleden maar mijn 365 is met een telenet adres.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres


@francis50@  schreef:

Wel een jaar geleden maar mijn 365 is met een telenet adres.


Daar zal het probleem zitten denk ik. Ik heb ook 365 maar dat is gekoppeld aan mijn microsoft account. Als ik inlog zie ik dat staan bij mijn aankopen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! It's your sixth party!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

is inderdaad een domain probleem van Telenet.
Met  @Pandora.be lukt het wel. 
Zeeeer verveldend

LamPau
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Goed gevonden! Primeur! It's your sixth party! De kop is eraf!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Zelfde ervaring gehad.  Vermoedelijk is telenet.be inderdaad reeds gekoppeld aan een O365 tenant (voor telenet intern gebruik wellicht). Vervelend voor telenet gebruikers die een MS account moeten aanmaken voor een Office of Windows registratie.  Moeten ze wel een Outlook.be adres erbij nemen of zelf een domainnaam registreren. 

 

BBA
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

pandora.be gebruiken is een goeie tip, handiger dan een outlook.com adres aan te maken om office te kunnen activeren.

0 Likes
Danny1973
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Net ontdekt dat je terug een Microsoft account kan aanmaken met een telenet.be email adres.

 

BBA
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

aanmaken Microsoft Account met telenet.be adres

Bedankt om te laten weten, zal dit de volgende keer terug met telenet.be  adres proberen ipv outlook.com aan te maken.

0 Likes