24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Beste
Ik probeer nog eens een nieuw email adres / box op mijn account aan te maken en op een of andere manier lukt me dit niet meer
op jullie site krijg ik de volgende werkwijze gepresenteerd:
Extra Telenet-mailbox maken?
Nu als ik op MIJN INTERNET klik komt er enkel FIBER 100 onder te staan en niks van E-Mail > mailbox aanmaken??
enig advies
@Ex-Netweter schreef:Beste
Ik probeer nog eens een nieuw email adres / box op mijn account aan te maken en op een of andere manier lukt me dit niet meer
- Meld je aan op Mijn Telenet
- Klik links op Mijn internet
- Klik op E-mail > Mailbox aanmaken
Nu als ik op MIJN INTERNET klik komt er enkel FIBER 100 onder te staan en niks van E-Mail > mailbox aanmaken??
enig advies
Klik nog eens op mailbox aanmaken double klik,dan komt een nieuw window.
@Moaner schreef:
@Ex-Netweter schreef:Beste
- Meld je aan op Mijn Telenet
- Klik links op Mijn internet
- Klik op E-mail > Mailbox aanmaken
enig advies
Klik nog eens op mailbox aanmaken double klik,dan komt een nieuw window.
Deze staan links onder e-mail
Lijkt een browser probleem waarbij het scherm niet helemaal laadt. Eens met een andere browser proberen?
Dit lijkt mij eerder een probleem met jouw Telenet account. De Telenet klantendienst kan je hiermee helpen: http://contact.telenet.be
In de tussentijd kan je een mailbox aanmaken door de rechtstreekse url in jouw browser te plakken nadat je aangemeld bent op www.mijntelenet.be:
https://mijn.telenet.be/mijntelenet/email/chooseuser.do?identifier=jouw_hoofdgebruiker
Vergeet niet om de tekst jouw_hoofdgebruiker te vervangen door de lettercijfercombinatie van jouw Telenet hoofdgebruiker (e.g. ab12345)
Laat ons het simpel houden ,poster klikt op mijn internet ,en ziet alleen Fibernet,als je niet links kijkt E-MAIL dan mailbox aanmaken en daar op klikt ,ga je niet verder geraken of mis ik iets in zijn post ?.
ben je zeker dat je met de account van de hoofdgebruiker aanlogt? hij is de enige die alles kan zien bij mijntelenet. Andere gebruikers krijgen maar een deel te zien en kunnen waarschijnlijk geen nieuwe mailboxen aanmaken...