Beantwoorden
Francis21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

al mijn mails in mijn inbox verdwijnen

Hallo, ik werk steeds met Mac, IPad, IPhone. Afgelopen vrijdag stuurt mijn werkgever een exelfile door die ik dringend ingevuld moet terug sturen. Omwille van macro's krijg ik,de file niet correct open en besluit dit (sinds zeer lange tijd) te doen via mijn microsoft laptop en haal de mail op via mijn Outlook account (was al meer dan één jaar niet meer gebruikt!) nu blijkt hierdoor mijn inbox op al mijn apparaten leeggemaakt te zijn ! HELP, hoe krijg ik deze mails terug ?

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

al mijn mails in mijn inbox verdwijnen

Waarschijnlijk heb je POP ingesteld in Outlook. Ik zou proberen om IMAP in te stellen in de Outlook account.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

al mijn mails in mijn inbox verdwijnen

Eerst de pop account onbruikbaar maken in outlook door bv inloggegevens te vervalsen.

Een IMAP account maken in outlook.

Als dat alles goed werkt dan kan je het volgende doen.

Mail van uw pop3 mappen kopiëren naar de IMAP mappen. Opgepast dat gaat traag omdat die mails via het internet in de mappen van uw mailbox bij uw provider geplaatst worden.

Daarna heb je alle gekopieerde mails terug op al uw toestellen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

al mijn mails in mijn inbox verdwijnen


@Janneke_Dust schreef:

Eerst de pop account onbruikbaar maken in outlook door bv inloggegevens te vervalsen.

Een IMAP account maken in outlook.


Waarom niet gewoon in de instellingen POP veranderen naar IMAP? Werkt dat niet, denk je?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Francis21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

al mijn mails in mijn inbox verdwijnen

Hallo, het is Outlook 2007, kan je me (graag stap per stap ik ben hier geen topper in) uitleggen hoe ik dit moet doen? Ik heb het gevoel dat ik aan mijn eigen account niet aankan ! Bij mijn Apple toestellen is dit geen prob.

en hoe moet ik die pop account onbruikbaar maken? Waarschijnlijk als het niet moet zou het me wel gelukt zijn ☺️

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

al mijn mails in mijn inbox verdwijnen

@Francis21- Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik heb geen Outlook 2007. Ik kan je wel op weg helpen via deze link:

 

https://www.startpage.com/do/search?q=%22outlook+2007%22+instellen

 

Er zijn verschillende hits om een IMAP account in te stellen. De POP account "onschadelijk" maken kan wellicht op dezelfde manier:

 

Extra > Accountinstelling > [POP account selecteren] en dan bijvoorbeeld (ergens?) de gebruikersnaam veranderen naar iets anders. Op die manier voorkom je dat nieuwe mail opnieuw via die POP account wordt binnengehaald.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes