24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik krijg volgende foutmelding (zie screenshot) ik heb reeds mijn e-mailaccount verwijderd en opnieuw ingesteld met de info die ik vond via volgende link: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/e-mail/e-mail-instellen.html
maar zonder succes, kan iemand dit probleem oplossen?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Foutmelding in e-mail app
Kan je alles stap voor stap even uitleggen hoe je probeert je e-mail te openen.
Heb je al eens geprobeerd via webmail.telenet.be of het daar wel lukt?
Via Telenet webmail lukt het wel. Ik heb ook niet recent mijn wachtwoord gewijzigd. Als ik op mijn iPhone de e-mail app open en kies voor mijn Telenet e-mail krijg ik ook bovenstaande foutmelding.
Ik kan je afbeelding nog niet zien, maar als je wat zoekt op het forum, dan zal je zien dat er recent veel problemen zijn met iPhone en Telenet mail.
Probeer eens met een andere mailclient, deze bijvoorbeeld:
https://apps.apple.com/be/app/blue-mail-email-calendar/id1063729305
Dat lukt ook niet… Ik krijg volgende foutmelding. Het lukt dus enkel door in te loggen via Telenet webmail
Je afbeelding is nog niet zichtbaar, maar ik zie dat je eerste afbeelding werd afgekeurd. Dat is wellicht omdat er persoonlijke gegevens (naam, e-mailadres, IP adres, ...) instaan. Verwijder die en upload de afbeelding dan opnieuw.