Beantwoorden
Bil
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

blokkeren contact in mailadres

Goeienavond

ik zou graag een contact blokkeren zodoende dat deze mij geen mails meer kan versturen naar mijn telenetadres. Indien niet mogelijk:kan er dan alsnog een automatisch antwoord worden verzonden op elke mail die van dit contact toe komt?

Alvast dank voor de hulp.

B.

0 Likes
5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

blokkeren contact in mailadres

Je kan niet verhinderen dat iemand je een email stuurt als hij je adres kent. Dit is zoals een brief met de post, je kan ook niet verhinderen dat iemand je een brief stuurt op uw postadres.

Je kan in webmail een berichtenregel maken voor dat email-adres en die email automatisch laten verwijderen of terug sturen naar zijn eigen adres.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

blokkeren contact in mailadres

In dat geval moet je in je mailcient een berichtenregel instellen om berichten van die afzender te verwijderen. Vermits je hebt nagelaten om te zeggen met welk programma je e-mail ophaalt en verstuurt kan ik je niet uitleggen hoe je dat moet doen...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bil
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

blokkeren contact in mailadres

Een telenete-mailadres!

Dus de mail die het contact naar mij verstuurd kan dan automatisch terug naar de afzender gestuurd worden?

 

Bedankt voor de hulp...

 

 

 

 

0 Likes
Bil
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

blokkeren contact in mailadres

Ik ga via de website van telenet - webmail om die mail te openen...of via gsm.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

blokkeren contact in mailadres

Via PC of laptop op webmail.telenet.be:

 

Instellingen > E-mail regels > Regels voor binnenkomende berichten > Nieuwe regel

 

regel.png

 

Dit is maar een voorbeeld. Je kan net zo goed met één voorwaarde werken en bijvoorbeeld filteren op (delen van) de naam van het contact, of je kan filteren op het e-mailadres (aan te raden). In dit geval zijn er 2 voorwaarden, maar de regel wordt uitgevoerd als er voldaan is aan tenminste één voorwaarde.

 

Een automatisch tegenbericht terugsturen kan hier niet. Als je dat écht wil, dan zou je moeten werken met een mailclient ipv webmail en een programma als MailWasher, maar daar zou ik persoonlijk niet aan beginnen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes