Beantwoorden
cheetaq
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

email wordt soms niet verstuurd

Ik heb nu al geruime tijd vastgesteld dat mijn email niet aankomt/verstuurd wordt. De mail wordt na het verzenden in het postvak verzonden geplaatst maar wordt door de andere kant niet ontvangen. Dit heb ik nu al enkele keren vastgesteld met mijn professionele email en een ander persoonlijk mail adres beide adressen hebben voldoende ruimte en er zijn geen spam filters ingesteld. Na een 2de keer dezelfde  mail versturen lukt het meestal wel.

Ik gebruik Outlook 2016 en is correct geconfigureerd (instellingen nogmaals gecontroleerd). Graag een oplossing.

met vriendelijke groeten

 
 
0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

email wordt soms niet verstuurd

@cheetaq 

Ik heb een link bijgevoegd naar een gesprek met hetzelfde probleem. je kan daar eens kijken.

https://www.mozilla-nl.org/mozbrowser/forum/viewtopic.php?t=23957

De derde post lijkt mij interessant.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cheetaq
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

email wordt soms niet verstuurd

Dit zal geen oplossing zijn daar Outlook al is ingesteld om gebruik te maken van poort nummer 587

Groeten

0 Likes