Beantwoorden
KrisD
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

emailadres/emailalias loskoppelen en elders herbruiken

Onze zoon gebruikt al 6 jaar zijn vroegere door mij aangemaakte mailadres verder op zijn nieuw huisadres en zijn eigen account. Bij mij staan deze nog altijd onder één van mijn mailboxen. Hoe kan ik die weg doen ZONDER dat hij ALLES KWIJT zou zijn? Zowel het emailadres als alle emails die daaronder zitten!

Het antwoord ken ik zo ongeveer ... Ergens in mijn telenet "loskoppelen" ja maar hoe juist? ik vind dat niet of ben heel onzeker dat al die mails van de zoon dan verdwenen zouden zijn en dat mag zeker niet gebeuren! In mijn telenet-mailbox beheren... ergens verwijderen van dat alias of emailadres, dan komt dit zogenaamd "vrij" ... Hij kan dat dan in principe toevoegen maar hij gebruikt dit al de hele tijd! Hoe gaat dat dan met al zijn mail?

Tags (1)
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@KrisD die logt nog altijd in op dat email adres dat jij hebt aangemaakt, elke gebruiker van telenet kan zijn email adres op elke internet provider waar dan ook gebruiken door in te loggen op dat email adres, email adres en paswoord.

zo simpel is dat.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
KrisD
Freshman Weetjesweter

dank voor uw antwoord,

ok maar hoe krijg ik dat weg onder mijn account? ben bang dat al ik dat vrijgeef het dan volledig verdwijnt

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@KrisD uw zoon kan via webmail alle emails opslaan op pc en dan kan zijn mailbox stopgezet worden onder uw account en bij hem terug gezet worden en kan hij al die mails via webmail terug zetten zodat hij niks kwijt is.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
KrisD
Freshman Weetjesweter

Dank u wel, maar kan hij dan ook alle mails ineens opslaan? Gaat wel over 1000 mails

Marc9820
Experienced Meerweter
Topicvreter! BINGO! Warming up? De volle 100!