24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo, mijn emails komen binnen via mijn webmail. Als ik normaal op een mail sta die ik wil beantwoorden druk ik op de sneltoets BEANTWOORDEN of doorsturen of allen beantwoorden.... Wel die sneltoetsen reageren niet.. Enkel de sneltoetsen verwijderen en spam werken wel.
Dus momenteel kan ik dus een email NIET beantwoorden via de sneltoets bovenaan van BEANTWOORDEN.
Wel kan ik als ik op de desbetreffende email ga staan en dan de rechtermuisknop indruk krijg ik een menu en daar kan ik terug kiezen voor mail beantwoorden en dergelijke. Als ik het via deze weg doe dan lukt dit dus ook NIET, TENZIJ ik kies voor IN EEN NIEUW VENSTER OPENEN, dan komt de mail tervoorschijn met de telenet link via google chrome. Dan kan ik wel die mail beantwoorden. Maar dit is dus niet normaal en gebruikelijk. Tot op heden hebben de sneltoetsen altijd gewerkt.. behalve nu die enkele...
Kan iemand mij helpen? met dank
Hetzelfde probleem..
In Chrome werkt het niet,in IE wel
Telenet stelt voor om een oudere versie van Chrome te installeren en gaven me de link van dit forum om de vraag te stellen waar ik een oudere versie kan downloaden?
Voila,dat dacht ik ook maar dat is de oplossing van Telenet
Wat kan je uitzetten?
@Ex-Netweter schreef:Wat kan je uitzetten?
De auto-update van Chrome. Althans, dat vermoed ik toch. In Firefox kan je die update ook gewoon uitschakelen.
https://www.startpage.com/do/search?q=chrome+stop+auto+update