Beantwoorden
IvanDBU
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

hoe integreer ik telenet webmail in outlook

ik gebruik outlook op het werk. Ik wens mijn persoonlijke telenet calender toe te voegen om mijn professionele en prive calendar over elkaar te leggen. Vanwege security redenen laat mijn werkgever me niet toe mij via imap mijn telenet account te integreren in outlook. Dus -denk ik- is caldav de oplossing. Ik merk dat ik dit met gmail kan doen en ik in gmail settings het ical adres kan oppikken die ik daarna als internet (telenet) calendar in outlook configureer. Maar welk ik het telenet adres waarnaar ik moet verwijzen om hetzelfde te bereiken ?

 

0 Likes
17 reacties
IvanDBU
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

hoe integreer ik telenet webmail in outlook

beste Suzy and Mathuas,

heel erg dank voor uw inzicht en support. Ik denk dat ik hiermee een goede piste heb om tot een oplossing te komen. Ik heb wel nog 1 probleem. Als is in opties + voorkeuren voor calendar ga en als laatste optie caldav aanvink dan kan ik dit niet saven. Er gebeurt totaal niks. Ik heb 2 browsers geprobeerd en beide laten mij niet toe deze optie aan te vinken. 
Ik veronderstel dat dit moet gebeuren vooraleer ik jullie piste kan uitproberen ? 
Alvast bedankt om mij nogmaals verder te helpen.
mvg

0 Likes
Mathuas
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

hoe integreer ik telenet webmail in outlook

"Als is in opties + voorkeuren voor calendar ga en als laatste optie caldav aanvink dan kan ik dit niet saven. Er gebeurt totaal niks. Ik heb 2 browsers geprobeerd en beide laten mij niet toe deze optie aan te vinken." waar zit je nu ergens qua stap?

Dont forget to Like! - Frans Mathias
Shopmanager - Netwerkbeheerder - -Datarecuperatie - PC-Technicus - Smartphones & Tablets
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

hoe integreer ik telenet webmail in outlook

@Mathuas 

toevallig ontdekt op internet.

Helpt zoiets?

https://help.one.com/hc/nl/articles/115005586889-Outlook-2016-instellen-met-CalDAV-Synchronizer

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes