24757
netweters
|
152447
antwoorden
|
20707
vragen
|
Ik heb webmail, maar moet steeds inloggen via google, kan dit niet eenvoudiger!!! bvb door een snelkoppeling op mijn bureaublad te zetten.
zo ja , hoe dan?????
Fijn om te weten maar kan telenet webmail ook vastpinnen op de takenbalk in windows 10?
Aansluitend op deze vraag. Is er iemand die weet hoe je onder windows 10 de afbeelding van een snelkoppeling kunt veranderen. Vroeger kon je dit door rechts te klikken en afbeeelding wijzigen te klikken. Je diende dan wel een eigen afbeelding te maken met een specifiek formaat maar dat werkte. Nu is dit blijkbaar verdwenen.
Ondertussen toch gevonden. Staat nu bij eigenschappen. had erover gekeken.
@Ex-Netweter schreef:Ik heb webmail, maar moet steeds inloggen via google, kan dit niet eenvoudiger!!! bvb door een snelkoppeling op mijn bureaublad te zetten.
zo ja , hoe dan?????
snelkoppeling maken op bureaublad kan ook door het icoontje links van de URL in de adresbalk van je browser naar je bureaublad te slepen...
schreef:Ik heb webmail, maar moet steeds inloggen via google, kan dit niet eenvoudiger!!! bvb door een snelkoppeling op mijn bureaublad te zetten.
zo ja , hoe dan?????
Dit is een heel oud topic, maar ik vraag me af waarom de vier laatste reageerders helemaal niets schrijven .... De laatste reactie was trouwens vandaag van @Ex-Netweter (ook alweer een lege), daarom dat ik hier terechtgekomen ben ...