42179
netweters
|
18604
gesprekken
|
20096
vragen
|
terug hetzelfde probleem als gisteren: kan weer NIET inloggen in Webmail
- Welke browser gebruik je ...
- Heb je al een poging gedaan om een andere 'browser' te gebruiken
Ongeacht of dit heuvel misschien een persoonlijk probleem kan zijn vind ik ook wel dat de betrouwbaarheid van de Telenet diensten *fors* verbeterd moet worden.
Om de haverklap ligt bijvoorbeeld de MyTelenet app eruit of kan je soms gedurende uren niet inloggen en noem maar op. Dat is best frustrerend als je op die app moet rekenen voor het beheren van je eSIM. Tracht soms maar eens in een weekend je eSIM over te zetten naar een ander toestel…
Aangezien ik geen mail diensten van Telenet gebruik heb ik geen ervaringen met de betrouwbaarheid van die webmail. Maar ik kan me best voorstellen dat deze ook ondermaats is.
Op dit vlak zijn er best nog wel wat werkpuntjes voor Telenet.
Heb je gisteren dan toch eens kunnen inloggen of moet je uitspraak zijn "kan vandaag nog steeds niet inloggen" ?
Geef je zelf uw paswoord in of vul je browser het paswoord in in de achtergrond ?
@mercury2001 schreef:terug hetzelfde probleem als gisteren: kan weer NIET inloggen in Webmail
@mercury2001 is het mss eens tijd om een e-mail programma te gebruiken 😉
Ik gebruik al jaren Office Outlook daarvoor het mail programma dat standaard in Windows aanwezig was (kan op de naam niet komen) en ik heb nog NOOIT problemen gehad!
Dat werkt altijd, webmail wa kunt ge daar mee doen...
@BillyX ik snap het nog steeds niet dat sommige om de 5 minuten aan hun instellingen willen prutsen of hun eSIM moeten overzetten... 🤔 Te veel tijd zeker 😁
Alsof het bij Telenet alleen is dat de boel er soms eens uit ligt, bij Proximus is het nog erger geloof me, maar zijn er daardoor doden gevallen of werkt u internet of tv of whatever ineens niet meer, ik dacht het niet... 😉
Hallo, staat "weer niet inloggen" niet steeds, gisteren na wachttijd gelukt, heden weer ok;
Geprobeerd met Firefox en Outlook, op het ogenblik van het euvel ontving ik ook geen mails in Outlook
ik gebruik Outlook en Telenet webmail
ja, in Outlook oké, op het ogenblik dat Telenet webmail niet werkt krijg ik ook geen mails binnen in Outlook
Firefox en Edge, zelfde probleem, paswoord wordt onthouden door de browser, bij nazicht is dit paswoord oké