Beantwoorden
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

Hallo allemaal,

 

Omdat ik recent ben aangesloten met mijn gsm nummer bij de WIGO van mijn ouders wou ik een nieuwe gebruiker aanmaken in de telenetaccount van ons gezin. Ik deed dit omdat ik alleen maar mijn eigen verbruik wou zien. Het verbruik van de andere gezinsleden hoefde ik niet percee te zien. 

 

Bij het aanmaken van een nieuwe gebruiker gaf ik mijn telenet mailadres in. Dit bleek niet te lukken. Er kwam als melding: deze gebruiker bestaat al. Ik heb de gebruiker dan maar aangemaakt met een ander mailadres van mij. 

 

Ik ben daarna ook meteen gaan kijken naar welke mailboxen er gelinkt waren aan onze telenetaccount en tot mijn grote verbazing stond mijn mailadres er niet bij. Toch krijg ik mails binnen en kan ik aanmelden op telenet webmail maar blijkbaar is dit adres niet verbonden met dat van mijn ouders.

 

Mijn vraag is nu: hoe kan ik er voor zorgen dat mijn mailadres toch gelinkt wordt aan de telenet account van ons gezin zonder dat ik dat e-mailadres verlies. Hier komen namelijk belangrijke zaken op binnen.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp 🙂 !

0 Likes
13 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

Eventjes op een rij. Uw ouders hebben een Wigo abonnement en jij bent daar als nieuwe gebruiker bij gekomen? Je zegt dat uw mailadres niet als mailaccount staat onder de Telenet van uw ouders.  Heb je al de accounts nagekeken? Misschien staat dit mailadres als alias onder een of andere account.

Andere mogelijkheid is dat die mailbox is aangemaakt op het abonnement van de grootouders.

Mijn dochter gebruikt ook nog altijd een mailaccount onder mijn abonnement van toen ze nog thuis woonde en nu heeft ze een eigen abonnement bij telenet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

Het probleem is volgens mij dat je een mailadres van jouw abonnement wil koppelen aan dat van je ouders. Maak bij je ouders gewoon een nieuw adres aan (een abonnement geeft recht op 10 mailboxen met elk 5 aliassen) en gebruik dat.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

Ik heb zelf nooit een abonnement gehad. Op een of andere manier is mijn telenet mailadres buiten onze account gevallen toen ik deze jaren geleden aangemaakt heb. Een nieuwe mailbox aanmaken is een optie maar ik had graag mijn huidig mailadres behouden. 

0 Likes
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

Ik heb het mailadres gewoon hier thuis aangemaakt vroeger. Ik heb geen idee waarom dat mailadres er niet bij staat. Het gekke is ook dat ik met die inlog gegevens ook kan inloggen bij mijn telenet maar dan stopt het ook. Ik kan vrijwel niks doen ermee. Oh ja, mss nog een belangrijk detail. Als ik met mijn mailadres inlog komt er te staan: je bent subgebruiker. 

0 Likes

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

@brendenvl1994 ik lees uw tekst

Toch krijg ik mails binnen en kan ik aanmelden op telenet webmail maar blijkbaar is dit adres niet verbonden met dat van mijn ouders.

 

probeer anders eens via webmail dan instellingen aanvinken en daar beheer je mailbox  aanvinken, misschien komt u via die omweg op uw mail adres en kan u het misschien verwijderen, en dan nadien terug ingeven via de gewone weg.

Jos

 

0 Likes
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

Ja dat kan ik eens proberen. In ieder geval bedankt al allemaal voor de reacties en hulp. 😉

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

Het is natuurlijk alleen maar de hoofdgebruikers die alles kan aanpassen en ook alles kan zien. Contacteer een Center of de klantendienst om te weten te komen wie de hoofdgebruiker is. (mail adres ) of anders moet je proberen via de internet login die vind je op de factuur (1 of 2 letters + aantal cijfers). Je gaat naar mijn Telenet, geeft de login op en klik dan op paswoord vergeten en maak een nieuw paswoord. Zo ben je zeker als hoofdgebruiker ingelogd.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

@igvfer de ouders van @brendenvl1994 zijn hoofdgebruiker, dan moet hij met de login van zijn ouders toch alles kunnen zien, en wat hij ook had gedaan verstond ik uit zijn tekst.

Jos

0 Likes
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders


@Ex-Netweter  schreef:

@igvfer de ouders van @brendenvl1994 zijn hoofdgebruiker, dan moet hij met de login van zijn ouders toch alles kunnen zien, en wat hij ook had gedaan verstond ik uit zijn tekst.

Jos


@Ex-Netweter klopt mijn vader is hoofdgebruiker. Ik ben er nu een subgebruiker met een ander e-mailadres omdat het met mijn telenet mailadres niet ging. Als ik via mijn ouders hun login kijk staat bij de mailboxen mijn telenet adres niet. Alleen die van mijn ouders en van mijn broer. Ik zaai misschien een beetje verwarring met mijn uitleg maar ik kan er zelf kop noch staart aan krijgen 🙂 

0 Likes

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

@brendenvl1994 daarom probeer eens via de weg die ik eerder uitlegede, anders proberen via telenet maar niet de gewone dienst meer technis.

Jos

0 Likes
brendenvl1994
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

@Ex-Netweter Ja wat je voorstelde heb ik geprobeerd maar ben er helaas niet verder meegekomen. Toch bedankt voor de hulp 🙂 Ik ga telenet zelf contracteren. 

0 Likes

mailbox niet zichtbaar bij account ouders

@brendenvl1994 doe dat met uw vader in de buurt, want ze controleren uiteraard van wie het acound is.

of beter nog laat hem bellen met u in de buurt, anders zou zomaar iedereen kunnen bellen.

Jos

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

mailbox niet zichtbaar bij account ouders


@brendenvl1994  schreef:

klopt mijn vader is hoofdgebruiker. Ik ben er nu een subgebruiker met een ander e-mailadres omdat het met mijn telenet mailadres niet ging. Als ik via mijn ouders hun login kijk staat bij de mailboxen mijn telenet adres niet. Alleen die van mijn ouders en van mijn broer. Ik zaai misschien een beetje verwarring met mijn uitleg maar ik kan er zelf kop noch staart aan krijgen 🙂 

Zo had ik het wel begrepen, maar dat is inderdaad een beetje een raadsel. Heb je elke mailbox afzonderlijk bekeken om 100% zeker te zijn dat jouw alias niet onder in van die mailboxen valt? Indien zo, dan zou ik de raad van @igvfer opvolgen. Hoe ga je anders te weten komen onder welke hoofdgebruiker je valt?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes