mailbox niet zichtbaar bij account ouders
Hallo allemaal,
Omdat ik recent ben aangesloten met mijn gsm nummer bij de WIGO van mijn ouders wou ik een nieuwe gebruiker aanmaken in de telenetaccount van ons gezin. Ik deed dit omdat ik alleen maar mijn eigen verbruik wou zien. Het verbruik van de andere gezinsleden hoefde ik niet percee te zien.
Bij het aanmaken van een nieuwe gebruiker gaf ik mijn telenet mailadres in. Dit bleek niet te lukken. Er kwam als melding: deze gebruiker bestaat al. Ik heb de gebruiker dan maar aangemaakt met een ander mailadres van mij.
Ik ben daarna ook meteen gaan kijken naar welke mailboxen er gelinkt waren aan onze telenetaccount en tot mijn grote verbazing stond mijn mailadres er niet bij. Toch krijg ik mails binnen en kan ik aanmelden op telenet webmail maar blijkbaar is dit adres niet verbonden met dat van mijn ouders.
Mijn vraag is nu: hoe kan ik er voor zorgen dat mijn mailadres toch gelinkt wordt aan de telenet account van ons gezin zonder dat ik dat e-mailadres verlies. Hier komen namelijk belangrijke zaken op binnen.
Alvast bedankt voor jullie hulp 🙂 !