24815
netweters
|
152891
antwoorden
|
20752
vragen
|
ik had mijn telenet webmail ingesteld dat de meeste reclame automatisch naar een map met de naam activiteiten(en nog iets) werd verplaatst.nu heb ik die map gewist en ik weet niet meer waar ik die instelling terug kan aanzetten.
de spamfilter werkt nog.
iemand die me hierbij kan helpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De spamfilter werkt, zeg je. Waar komen die mails dan terecht, in de map Spam?
Een nieuwe map aanmaken doe je door te klikken op het radarwieltje links van Mappen en dan Nieuwe map.
Dat lijkt mij een regel die je hebt ingesteld.
Zoals @sb reeds zei maar je eerst een map aan waarheen je de mail wil verplaatsen.
Daarna ga je naar het tabblad instellingen en kies je in de linker kolom voor e-mail regels
Daar kan je allerlei regels instellen wat moet gebeuren met inkomende e-mails.
de spam komt inderdaad terecht in de spam folder, bij mijn instellingen op mijn.telenet had ik echter de mogelijkheid om ook de ongewenste mail zoals de meeste reclame mail te filteren, als ik die optie aanklikte kwam er automatisch een map bij mijn nieuwe email/mappen met de naam : en zeker weet ik het niet maar maar het begon met activiteiten....
ik vind alleen niet meer terug waar ik die optie aanklikte.
Bedankt, ik heb het hier teruggevonden....
trouwens een aanrader voor iedereen die telenet webmail gebruikt, een pak minder gelul in je mailbox.
nog eens bedankt !!
Geachte,
Mijn moeder is op 10/09/2017 overleden, ik heb juist per post een attest van overlijden, en een attest van verhoogde tegemoetkoming opgestuurd, het gaat over een overname. Mijn moeder heeft wigo abonnement , maar ze zouden mij helpen om online een whopa abonnement te vullen. Kan iemand daar mij voor op bellen aub? Ik heb wel geen printer om te in te scannen. Ik dank u ten zeerste , hoogachtend Michel Marijnissen
gsm : 049xxxxxxx
Beste @Ex-Netweter,
Eerst en vooral wil ik mijn medeleven betuigen bij het overlijden van uw moeder.
Dit forum is echter een plaats waar klanten van telenet andere klanten helpen met hun vragen.
Telenet kijk wel mee, maar wij staan niet rechtstreeks in verbinding.
Uw vraag om op te bellen is dus niet mogelijk van onze kant.
Ik denk dat u het beste contact opneemt met de klantendienst op het nummer 015 666666.