|
25.906
netweters
|
160.721
antwoorden
|
|
21.641
vragen
|
Uit mijn mailbox heb ik een e-mailadres verwijderd. Dat was fout en ik wil dat e-mailadres terug in mijn mailbox zetten met behoud van de mails. Hoe kan dat op een veilige manier, dus zonder een risico op verlies van de mails.
Welke mailbox? Ik bedoel met welk app of programma bereikt je uw e-mail?
Staat alles nog in webmai.telenet.be ? Indien niet, dan is dat onherroepelijk verloren.
@Frederik2 schreef:Uit mijn mailbox heb ik een e-mailadres verwijderd. Dat was fout en ik wil dat e-mailadres terug in mijn mailbox zetten met behoud van de mails. Hoe kan dat op een veilige manier, dus zonder een risico op verlies van de mails.
Zolang je de Mailbox niet hebt verwijderd, is er niets verloren 😃.
Een e-mail adres is gewoon een "alias" van de mailbox naam. Zolang er nog minstens één e-mail adres aan de Mailbox hangt is de mailbox niet verloren.
Een verwijderd e-mail adres wordt door Telenet nog 6 maanden gereserveerd, daarna wordt het vrijgegeven en kan door iemand anders gebruikt worden.
Uw vraag is duidelijk voor u, maar niet voor mij. Ik vrees dat je een andere betekenis geeft aan sommige woorden, gewoon omdat je er onvoldoende vertrouwd met bent. Dat is geen verwijt,
Ik doe hier een poging van hoe uw vraag anders kan geformuleerd worden.
Je hebt op je toestel een programma of app of webapplicatie waarmee je uw mails beheert.
Je beheert daarin meer dan 1 e-mailadres. Elk van de beheerde e-mailadressen heeft een Inbox, Verzonden mails, ... Deze benamingen kunnen ook wel wat anders zijn.
Je hebt 1 mailadres gewist en hierdoor heb je geen zicht meer op de in- en uitgaande mails van dat e-mailadres.
Indien deze vertaling min of meer overeenstemt met uw vraag, dan geef je best wel wat meer informatie.