Beantwoorden
PhilippeDierick
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

webmail en IMAP bokkensprongen

Geachte,

 

Sinds enkele dagen zijn er vreemde dingen aan de hand met mijn telenet webmail en IMAP.

-Iphone krijgt nieuwe berichten binnen maar als je er op klikt zegt hij "no sender" en "no content". Na een tijdje komen de mails toch binnen (soms dubbel). Herstarten helpt niet en iphone is niet jailbroken.

-iphone blijft continue dezelfde mails downloaden, verwijderen en opnieuw downloaden. Om gek te worden met geluid aan.   Na een tijdje stopt dit.

-outlook op 2 verschillende computers maakt ook bokkensprongen: mails komen niet meer direct binnen tov vroeger. Ik zie ze wel al staan op webmail, maar nog niet op imap. Zelfs op POP3 komen ze sneller binnen.

-outlook download zelfde mails meerdere keer, soms kan je ze niet lezen. 

-webmail zelf heeft ook problemen zoals foto hieronder: 2x zelfde mail van acerta met zelfde timestamp.  Dit is geen fout van acerte, maar gebeurt met verschillende mails.  Als ik er op klik krijg ik onderstaande foutmelding

 

Is er iets aan de hand met imap of met mijn account specifiek?

 

 

telenet webmail error.jpg

0 Likes
2 reacties
212959nd
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

webmail en IMAP bokkensprongen

blijkbaar niet teveel mensen die telenet mail adress gebruiken :D.

Ik dus ook niet, al denk ik niet dat het probleem bij jou ligt, telenet contacteren lijkt het beste

0 Likes
PhilippeDierick
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

webmail en IMAP bokkensprongen

Dank voor je antwoord.

Ja, heb al eens rondgevraagd en ik ben blijkbaar de enige met het probleem.  Het ligt wel niet aan mijn configuratie maar aan mijn telenen webmail account. Want iphone en verschillende mail programma's op verschillende pc's hebben het probleem. De online webmail zelf ook.

Ik ga een alle mails proberen archiveren en met een lege account proberen starten.

 

greets

0 Likes