24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Gisteren in de shop 14 dagen stream gratis gekregen. Althans , dit zei de medewerker toch.
aangezien we deze niet wensen deze vandaag willen annulzren via mijn telenet.
nu zou ik contractbreuk plegen?
Iemand tips?
Je hebt 14 dagen gratis dus er is geen probleem op dit op te zeggen.
Dat zijn de standaard meldingen die je erin ziet staan als je het stop zet als je het betaald. Je doet geen contractbreuk want er is geen contract.
Telenet factureert die opzegkost WEL. Heb dit zelf voorgehad (14 dagen gratis streamz en binnen de 14 dagen opgezegd.) De opzegkost stond op mijn factuur. Na paar keer bellen naar de klantendienst, hebben ze dan toch een creditnota gemaakt.
@Ex-Netweter
Dan is het zeker niet gratis hé zoals ze zeggen.
Ok ze maken er een creditnota van maar dat is niet de manier van werken gratis is gratis en opzeggen is opzeggen binnen die 14 dagen.
Dus het is gratis maar je moet als klant er achteraan om je geld terug te krijgen.
Ik heb in het verleden ook eens Play More getest en die ik had ook vroegtijdig stopgezet. Maar toen zag ik geen opzegkost op mijn factuur staan.
Ik had dit opgezegd via " Mijn Telenet" en dat rood scherm waar de eventuele opzegkost in staat kreeg ik niet.
Play More had ik niet 14 dagen gratis.
dit gebeurt regelmatig
je moet wachten op je factuur zeggen ze
staat het er op. (e-mail)
moet terug contact nemen er wordt een creditnota gemaakt
en de dienst wordt geblokkeerd
op werk ook veel mensen voor gehad
niet aantrekken gewoon in de gaten houden (niet na 2 maanden)
en extra is mooie meegenomen
Het is weer zoiets dubbelzinnig. Heb je de voorwaarden van de promo te lezen gekregen? Dit kan je allezins niet op hun site. Bepalingen en voorwaarden promoties, die zijn niet zichtbaar.
Ze kunnen je net zo goed geabonneerd hebben, waarbij je elke maand kunt opzeggen en de eerste 14 dagen gratis zijn. Centers en shops worden onder druk gezet om dit aan te smeren (ik heb er geen ander woord voor). En de praktijken zijn dan niet altijd koosjer.
Hebben ze je niet gezegd dat dit abonnement na 14 dagen automatisch stopt?
Dan blijf je daar beter af zoals je ziet anders ziet "het systeem" dit als contractbreuk.
Er is niks gezegt, gewoon is 14 dagen gratis, zelf stop zetten ik activeer nu. Heg is nu geannuleerd en de boete gaan ze crediteren. Maar mag wel 2dagen nog betalen voor iets wat ik niet wou!