Beantwoorden
Danibell
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Via Agoria benefits zou ik 15% korting krijgen gedurende 6 maand op Streams ook al heb ik al Streamz. Echter, niet als men Streamz heeft via Telenet.

Van waar die discriminatie?

agoria streamz.JPG

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Die vraag moet je dan aan Agoria stellen lijkt mij. Streamz is geen exclusief product van Telenet hé, simpel gezegd verdelen zij dit ook maar. Het voordeel om via Telenet te abonneren als je Telenet klant bent is dat je de mogelijkheid krijgt om 7 dagen terugkijk-tv te hebben. Bij de "gewone" Streamz heb je dat niet.

 

Het is dus het volste recht van Streamz (en Agoria?) om de korting enkel op de native Streamz toe te kennen denk ik.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Zo loopt het meestal denk ik, hier ook bijv https://www.cera.coop/nl/particulieren/genieten-van-voordelen/voordelen-zoeken/streamz_5bfb33f9be564...

 

Streamz is een aparte identiteit, weliswaar met Telenet en DPG als aandeelhouder.

Ik vermoed dat Streamz een stukje zal moeten afdragen als klanten via Telenet intekenen. Vandaar wellicht de keuze van Streamz om de promo enkel toe te kennen aan klanten die rechtstreeks intekenen.  En meestal is het dan nog enkel voor nieuwe klanten.

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Danibell
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Dinsdag, vandaag dus, 1 maand GRATIS Streamz bij Humo, een cadeau van 11.95 euro, behalve voor zij die het al hebben. Dit laatste staat niet op de advertentie in de krant en is ook niet hoorbaar op de radiospot. Dus 3.90 uitgegeven voor niets?

 

Ik heb om die streamz niet gevraagd, geef mij maar play met de zenders die men heeft afgepakt.

Nochtans heeft Streamz met name door Telenet zelf gezegd dat Streamz direct 400.000 klanten had bij de lancering. En ik kan geen play more nemen zonder Streamz of heeft er nooit iemand er over gedacht dat er ook mensen zijn met andere interesse. Waar ik dan nog meer niet bij kan is hoe het verdienmodel is: VTM heeft Fair trade lopen, live is daar reclame, op VTM GO ook en niet op Streamz. Maar waarom zou ik als bedrijf reclame plaatsen en duur betalen als men de series zonder reclame ook ziet, of is dat straks wellicht de verrassing die ons nog staat te wachten.

Zolang het bij Telenet streamz noemt en ik er 11.95 euro voor betaal, voel ik mij gediscrimineerd, zeker als men dat niet vermeld

Danibell
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

toch doen en bellen.

Heb een compensatie gehad van 12 euro.

Maar het blijft oplichting van Humo

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

@Danibell  Oplichting? Als ik zo'n radiospot hoor ga ik eerst kijken wat de voorwaarden zijn, zeker als ik die dienst al heb.

 

https://www.humo.be/tv/2-maart-bij-humo-1-maand-gratis-streamz-een-cadeau-van-11-95-euro~b2a12b98/

 

"Dit aanbod is niet geldig voor huidige Streamz, Streamz+, Play More klanten."

 

Dit zal vermoedelijk ook in de kleine lettertjes van de krantenadvertentie gestaan hebben.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Tuurlijk staat dit vermeld.

 

2FB6586A-5290-4F60-8575-CD4DF1C5CF0A.png

@Danibell maak een vriend blij en Humo, zelfs zonder Streamz, is zijn geld meer dan waard!


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Danibell
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Ook ik ben niet aan mijn proefstuk, het is al de tweede maal,

https://www.jep.be/nl/beslissingen-van-de-jep/de-persgroep-03052019

 

En wie heeft er dan volgens u gelijk? Wat met de consument die geen internet heeft?

 

Er bestaat nog altijd iets zoals wetgeving. De voorwaarden na contractering veranderen is oplichting. Bij het kopen is er op geen enkele wijze de voorwaarden te zien. De verkoper van HUMO zijn inkomsten is week en dagbladen verkopen en het is niet de bedoeling dat ik daar eerst in lees. Anders gaan we met zijn allen de HUMO lezen en op het einde zeggen: het is niet wat ik verwacht en niet kopen.

U herinnert wellicht nog van het verleden"bonnenman" https://www.gva.be/cnt/aid629471.

Wat men beloofd en schrijft moet men nakomen.

 

Verder is er zoiets als een facebookgroep promojagers, maar daar zijn ze enkel achter 10 cent aan het zoeken terwijl er hier 11.95 euro voor op te rapen is.

 

Dus hoe HUMO u met een dode mus blij maakt, tenslotte heb je zo al 14 dagen gratis als nieuwe klant.

 

Telenet wou dus niet ingaan op mijn vraag van de promo HUMO, echter heb ik wel een promokorting van 12 euro gekregen. Dit weerhoudt mij niet om terug klacht neer te leggen bij de JEP en bij de FOD, men was al gewaarschuwd.

 

De consument moet zich meer laten horen, wij worden al genoeg gepluimd.

 

 

0 Likes
Danibell
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Ook ik ben niet aan mijn proefstuk, het is al de tweede maal,

https://www.jep.be/nl/beslissingen-van-de-jep/de-persgroep-03052019

 

En wie heeft er dan volgens u gelijk? Wat met de consument die geen internet heeft?

 

Er bestaat nog altijd iets zoals wetgeving. De voorwaarden na contractering veranderen is oplichting. Bij het kopen is er op geen enkele wijze de voorwaarden te zien. De verkoper van HUMO zijn inkomsten is week en dagbladen verkopen en het is niet de bedoeling dat ik daar eerst in lees. Anders gaan we met zijn allen de HUMO lezen en op het einde zeggen: het is niet wat ik verwacht en niet kopen.

U herinnert wellicht nog van het verleden"bonnenman" https://www.gva.be/cnt/aid629471.

Wat men beloofd en schrijft moet men nakomen.

 

Verder is er zoiets als een facebookgroep promojagers, maar daar zijn ze enkel achter 10 cent aan het zoeken terwijl er hier 11.95 euro voor op te rapen is.

 

Dus hoe HUMO u met een dode mus blij maakt, tenslotte heb je zo al 14 dagen gratis als nieuwe klant.

 

Telenet wou dus niet ingaan op mijn vraag van de promo HUMO, echter heb ik wel een promokorting van 12 euro gekregen. Dit weerhoudt mij niet om terug klacht neer te leggen bij de JEP en bij de FOD, men was al gewaarschuwd.

 

De consument moet zich meer laten horen, wij worden al genoeg gepluimd.

HLN 27022021 blz 24.jpg

0 Likes