24619
netweters
|
151230
antwoorden
|
20576
vragen
|
Die vraag moet je dan aan Agoria stellen lijkt mij. Streamz is geen exclusief product van Telenet hé, simpel gezegd verdelen zij dit ook maar. Het voordeel om via Telenet te abonneren als je Telenet klant bent is dat je de mogelijkheid krijgt om 7 dagen terugkijk-tv te hebben. Bij de "gewone" Streamz heb je dat niet.
Het is dus het volste recht van Streamz (en Agoria?) om de korting enkel op de native Streamz toe te kennen denk ik.
Zo loopt het meestal denk ik, hier ook bijv https://www.cera.coop/nl/particulieren/genieten-van-voordelen/voordelen-zoeken/streamz_5bfb33f9be564...
Streamz is een aparte identiteit, weliswaar met Telenet en DPG als aandeelhouder.
Ik vermoed dat Streamz een stukje zal moeten afdragen als klanten via Telenet intekenen. Vandaar wellicht de keuze van Streamz om de promo enkel toe te kennen aan klanten die rechtstreeks intekenen. En meestal is het dan nog enkel voor nieuwe klanten.
Dinsdag, vandaag dus, 1 maand GRATIS Streamz bij Humo, een cadeau van 11.95 euro, behalve voor zij die het al hebben. Dit laatste staat niet op de advertentie in de krant en is ook niet hoorbaar op de radiospot. Dus 3.90 uitgegeven voor niets?
Ik heb om die streamz niet gevraagd, geef mij maar play met de zenders die men heeft afgepakt.
Nochtans heeft Streamz met name door Telenet zelf gezegd dat Streamz direct 400.000 klanten had bij de lancering. En ik kan geen play more nemen zonder Streamz of heeft er nooit iemand er over gedacht dat er ook mensen zijn met andere interesse. Waar ik dan nog meer niet bij kan is hoe het verdienmodel is: VTM heeft Fair trade lopen, live is daar reclame, op VTM GO ook en niet op Streamz. Maar waarom zou ik als bedrijf reclame plaatsen en duur betalen als men de series zonder reclame ook ziet, of is dat straks wellicht de verrassing die ons nog staat te wachten.
Zolang het bij Telenet streamz noemt en ik er 11.95 euro voor betaal, voel ik mij gediscrimineerd, zeker als men dat niet vermeld
toch doen en bellen.
Heb een compensatie gehad van 12 euro.
Maar het blijft oplichting van Humo
@Danibell Oplichting? Als ik zo'n radiospot hoor ga ik eerst kijken wat de voorwaarden zijn, zeker als ik die dienst al heb.
https://www.humo.be/tv/2-maart-bij-humo-1-maand-gratis-streamz-een-cadeau-van-11-95-euro~b2a12b98/
"Dit aanbod is niet geldig voor huidige Streamz, Streamz+, Play More klanten."
Dit zal vermoedelijk ook in de kleine lettertjes van de krantenadvertentie gestaan hebben.
Ook ik ben niet aan mijn proefstuk, het is al de tweede maal,
https://www.jep.be/nl/beslissingen-van-de-jep/de-persgroep-03052019
En wie heeft er dan volgens u gelijk? Wat met de consument die geen internet heeft?
Er bestaat nog altijd iets zoals wetgeving. De voorwaarden na contractering veranderen is oplichting. Bij het kopen is er op geen enkele wijze de voorwaarden te zien. De verkoper van HUMO zijn inkomsten is week en dagbladen verkopen en het is niet de bedoeling dat ik daar eerst in lees. Anders gaan we met zijn allen de HUMO lezen en op het einde zeggen: het is niet wat ik verwacht en niet kopen.
U herinnert wellicht nog van het verleden"bonnenman" https://www.gva.be/cnt/aid629471.
Wat men beloofd en schrijft moet men nakomen.
Verder is er zoiets als een facebookgroep promojagers, maar daar zijn ze enkel achter 10 cent aan het zoeken terwijl er hier 11.95 euro voor op te rapen is.
Dus hoe HUMO u met een dode mus blij maakt, tenslotte heb je zo al 14 dagen gratis als nieuwe klant.
Telenet wou dus niet ingaan op mijn vraag van de promo HUMO, echter heb ik wel een promokorting van 12 euro gekregen. Dit weerhoudt mij niet om terug klacht neer te leggen bij de JEP en bij de FOD, men was al gewaarschuwd.
De consument moet zich meer laten horen, wij worden al genoeg gepluimd.
Ook ik ben niet aan mijn proefstuk, het is al de tweede maal,
https://www.jep.be/nl/beslissingen-van-de-jep/de-persgroep-03052019
En wie heeft er dan volgens u gelijk? Wat met de consument die geen internet heeft?
Er bestaat nog altijd iets zoals wetgeving. De voorwaarden na contractering veranderen is oplichting. Bij het kopen is er op geen enkele wijze de voorwaarden te zien. De verkoper van HUMO zijn inkomsten is week en dagbladen verkopen en het is niet de bedoeling dat ik daar eerst in lees. Anders gaan we met zijn allen de HUMO lezen en op het einde zeggen: het is niet wat ik verwacht en niet kopen.
U herinnert wellicht nog van het verleden"bonnenman" https://www.gva.be/cnt/aid629471.
Wat men beloofd en schrijft moet men nakomen.
Verder is er zoiets als een facebookgroep promojagers, maar daar zijn ze enkel achter 10 cent aan het zoeken terwijl er hier 11.95 euro voor op te rapen is.
Dus hoe HUMO u met een dode mus blij maakt, tenslotte heb je zo al 14 dagen gratis als nieuwe klant.
Telenet wou dus niet ingaan op mijn vraag van de promo HUMO, echter heb ik wel een promokorting van 12 euro gekregen. Dit weerhoudt mij niet om terug klacht neer te leggen bij de JEP en bij de FOD, men was al gewaarschuwd.
De consument moet zich meer laten horen, wij worden al genoeg gepluimd.