De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

15% voordeel via Agoria maar niet via Telenet

Beantwoorden
Danibell
Freshman Weetjesweter
Leesbeest! Dat loopt vlotjes. Je eerste full page! Alles op zijn plek!

Via Agoria benefits zou ik 15% korting krijgen gedurende 6 maand op Streams ook al heb ik al Streamz. Echter, niet als men Streamz heeft via Telenet.

Van waar die discriminatie?

agoria streamz.JPG

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
JarneD
Professional Weetjesweter
Happy New Year! On a roll... Nice talking to you! Al 25 duimen!

Die vraag moet je dan aan Agoria stellen lijkt mij. Streamz is geen exclusief product van Telenet hé, simpel gezegd verdelen zij dit ook maar. Het voordeel om via Telenet te abonneren als je Telenet klant bent is dat je de mogelijkheid krijgt om 7 dagen terugkijk-tv te hebben. Bij de "gewone" Streamz heb je dat niet.

Het is dus het volste recht van Streamz (en Agoria?) om de korting enkel op de native Streamz toe te kennen denk ik.

Beantwoorden
Steven-E
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Happy New Year! Like a journalist. Volop in the game!

Zo loopt het meestal denk ik, hier ook bijv https://www.cera.coop/nl/particulieren/genieten-van-voordelen/voordelen-zoeken/streamz_5bfb33f9be564...

Streamz is een aparte identiteit, weliswaar met Telenet en DPG als aandeelhouder.

Ik vermoed dat Streamz een stukje zal moeten afdragen als klanten via Telenet intekenen. Vandaar wellicht de keuze van Streamz om de promo enkel toe te kennen aan klanten die rechtstreeks intekenen.  En meestal is het dan nog enkel voor nieuwe klanten.

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden