24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
In het begin van het jaar heb ik ergens een artikel gelezen dat deze zender dit jaar in Vlaanderen te zien zou zijn.
Enig idee of dit gerucht waar is en dat dit bij Telenet is?
zullen wel geruchten blijven zeker van totaal tv 27 maart 2014 : In België is de muziekzender inmiddels met kabelbedrijf Telenet in gesprek om een plek in het zenderaanbod te krijgen.
en totaal tv 22 januari 2015 : 192TV-directeur Bert van Breda bevestigt aan Totaal TV dat er met Belgische aanbieders over doorgifte in België wordt gesproken. Telenet is één van de aanbieders.
Wat hier nu van waar is ??????
Ik heb rechtstreeks contact opgenomen met 192tv en dit is het antwoord :
Hallo Hans,
We zijn al meer dan een jaar in gesprek met Belgacom en Telenet, wij houden vol!
Blijf onze website volgen, je weet nooit…
Met vriendelijke groeten / with kind regards,
Bert van Breda
Met andere woorden, wij moeten er voorlopig niet op rekenen sterker nog deze zender zal nooit in België uitgezonden worden.
Haha toch wel op1 Juni komt deze zender in het Basis paket van Tv Vlaanderen en Cannaal Digitaal Nederland dus koop een schotel antenne met abbo en je hebt hem 🙂
nu er plaats vrij komt en ze hem van satelliet kunnen plukken mits overeenkomst met M7 en 192tv is er kans voor,al is dit nog niet zeker,
telenet heeft meer kijkers met ment tv 😉
Ment tv was da? pff vlaamse broll .
oja correctie het moest 1 Julie zijn dan komt dus 192 tv bij Tv Vlaanderen en Canaal Digitaal in de basis packs.
en ik hoop echt dat de zenders Rtl 4 5 7 8 en Sbs 6 en Veronica nooit op de kabel hier komen want dan kunnen oa Vtm inpakken hier met hun broll programma's
Wegens uitzendrechten en reclame overeenkomsten kunnen deze comercielle er niet op komen op de kabel,
en zo een vaart zal het niet geven die zenders op de kabel dat de vlaamse comercielle klappen krijgen,
daar is de reclame blok tussen de 7 en 10 min en mensen zijn nu al die reclame al beu 😉
vooral met het verdwijnen van nog en zender nl : Just Tv mag 192 TV er gerust bij
zal niet zo simpel zijn wegens uitzendrechten en dure aankoop van de zender,
de zender zend amper reclame uit en leeft van het geld dat een provider betaald aan de zender...