24747
netweters
|
152257
antwoorden
|
20683
vragen
|
Ik heb een play box ontvangen en gekozen voor de play more van 30 dagen. Nu wilde ik op mijn laptop een film via yelo TV, maar krijg ik de melding dat ik niet het juiste abonnement heb. Op televisie werkt alles wel (kan ik films van play more bekijken). Nu was mijn vraag of dit gewoon niet kan via de box, of dat ik iets verkeerd doe, of dat het systeem niet goed werkt?
Normaal gezien zou dit ook moeten werken via Yelo Play.
Hoe lang is het geleden dat je de Play Box geactiveerd hebt?
Neem ondertussen zo'n 18 uur geleden. Het werkt nog steeds niet op yelo tv op mijn laptop. Ik krijg de melding: 'Sorry, je hebt helaas niet het juiste abonnement om deze film te bestellen.'
Op televisie werkt alles wel, dus dat vind ik bizar.
Het is nu bijna 24 uur geleden dat ik mijn play more box van 30 dagen geactiveerd heb, maar ik kan nog steeds geen films kijken op mijn laptop via yelo tv. (op televisie heb ik wel al toegang). Ik krijg steeds de melding: "Sorry, je hebt helaas niet het juiste abonnement om deze film te bestellen."
Op mijn-telenet.be. Kan ik zien dat het geactiveerd is. Aangezien ik momenteel geen toegang heb tot een televisie (enkel mijn laptop) en mijn 30 dagen waarschijnlijk wel al aan het lopen zijn, ben ik toch wel gehaast om dit probleem om te lossen.
En werkt het in de Yelo Play app op Android / iOS wel?
Ik heb gebruik geen yelo-app op mijn smartphone, maar heb het om te test maar even op mijn smartphone met android geïnstalleerd. Daar werkt het wel op, maar op mijn laptop nog steeds niet. Zegt nog steeds dat ik niet het juiste abonnement heb.
Als ik het artikel op de Telenet Klantenservice er bij neem (https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-de-play-box/) zie ik dat er staat dat je toegang hebt tot de Yelo Play app. Ik veronderstelde dat Yelo op PC daar ook bij zou horen maar dat is dus niet het geval. Ik denk dus dat het niet gaat op pc. Als je wil, kan je hier een antwoord van iemand anders afwachten die er misschien meer van weet dan ik of je kan eens bellen naar de Telenet Klantendienst.
mmm, maar als hij mij gewoon 25 euro gegeven had, en ik online dat abonnement voor een maand genomen had, had ik het wel? Wat een onzin. Sorry, merci voor de tijd te nemen om de vraag te beantwoorden. Ik denk dat ik na deze maand wel gewoon terug netflix neem.
Gebruik je Yelo tv op je laptop via een browser of via een app?
Via de browser werken er enkele diensten niet, oa terugkijk tv.
Welke windows versie heb je?
dus.. nu werkt het. Na 2 dagen pas.. Ik keek het gewoon nog even na daarnet zodat ik geen mal figuur zou slaan bij contacteren via facebook zoals de persoon mij twee berichten hierboven had aangeraden.