Beantwoorden
Jannick1
Experienced Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Activering pre order playsport + dazn

Is er al iemand die zijn pre order van playsport + dazn geactiveerd is? Kan slecht wachten oeps 

8 reacties
MatteoMenu
Experienced Meerweter
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Goed bezig!

Goedemiddag,

Telenet vermelde dat de preorder pas rond maandag ( 3 augustus ) wordt geactiveerd.

Het kan eventjes druk zijn; waardoor het lang kan duren…

Het beste dat je kan doen, is eventjes wachten 😉 .

Je kan eventueel eventjes buiten lopen (met de hond), of een spelletje spelen… zodat de tijd voorbij gaat 😉 

Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Hier is het alleszins nog niet actief. Maar ze hadden inderdaad zelf op hun website gezet dat de pre-orders actief gingen worden vanaf 3 augustus en ten laatste op 7 augustus. Maar het had inderdaad wel handig geweest als je op z'n minst een e-mail had ontvangen met de bevestiging van de pre-order in plaats van enkel een scherm dat het geregistreerd werd.

abba001
Freshman Veelweter
De race is begonnen! Even demarreren... BINGO! Warming up?

@Hofkens :  

geduld hoor : ze zijn ermee bezig, ik heb ook via een scherm zo'n pre-order ingevuld, en het is pas in werking om 17.00u, en ook een bevestigingsmail gekregen dat het erop stond

Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@abba001  schreef:

@Hofkens :  

geduld hoor : ze zijn ermee bezig, ik heb ook via een scherm zo'n pre-order ingevuld, en het is pas in werking om 17.00u, en ook een bevestigingsmail gekregen dat het erop stond

@abba001 hier alleszins nog steeds niet te zien en ook geen bevestiging gehad. Misschien zijn de stapel pre-orders chronologisch aan het behandelen. Hier is de pre-order donderdagavond geplaatst dus al jij die op de eerste dag (dinsdag) meteen geplaatst hebt is het logisch dat jij sneller beeld zal hebben.

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Zal wel goed komen is ook nog vakantie 

Als donderdag niet in orde neem je eens contact via chat tijdens de kantoor uren 

voodoodoll
Professional Weetjesweter
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

@Hofkens  schreef:

@abba001  schreef:

@Hofkens :  

@abba001 hier alleszins nog steeds niet te zien en ook geen bevestiging gehad. Misschien zijn de stapel pre-orders chronologisch aan het behandelen. Hier is de pre-order donderdagavond geplaatst dus al jij die op de eerste dag (dinsdag) meteen geplaatst hebt is het logisch dat jij sneller beeld zal hebben.

Ik heb vrijdagavond besteld, vriend van me vrijdagmiddag en we hebben beiden nog geen beeld op de DAZN zenders. Ik ga er dan ook vanuit dat de activatie chronologisch is want z'n familienaam is redelijk vooraan het alfabet itt de mijne 😂

Stadhuis2
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Gisteren aangevraagd. Een halfuur later al bericht dat nota werd genomen van mijn bestelling. Zie ook de wijziging in "My Telenet". De activering moet nog gebeuren maar dat komt wel. Zal wellicht wel in orde zijn tegen vrijdag voor de start van de Belgische competitie.

THB58
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Ik had een pre-order ingediend paar dagen geleden. Wachten beu...

Zopas via Mijn Telenet abonnement met 3 maanden korting aangegaan... binnen 5 minuten bevestiging bekomen via mail en zichtbaar in Mijn Telenet EN alle kanalen automatisch geactiveerd!!! Alle Play Sports kanalen plus 4 DAZN kanalen! Op alle 4 de DAZN kanalen voetbal te zien (van afgelopen seizoen).

Ik zou zeggen... abonnement aangaan via Mijn Telenet en NIET wachten tot ze hopelijk het pre-order registreren!