Beantwoorden
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

BBC First vanaf 1/09/2020 in basisaanbod

Vanaf 1 september 2020 verhuist BBC First naar het basisaanbod.

 

20 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

BBC First vanaf 1/09/2020 in basisaanbod

zenderupdates gebeuren om 4 uur de digicorder gaat aan doet update je hoort dit aan toestel

tv met kaartje zal de tv pas doen bij het  aanzetten natuurlijk er staat een zender op plaats 25 dan doen sommige tv   moeilijk omdat hij eigenlijk niet staat in de lijst

0 Likes
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

BBC First vanaf 1/09/2020 in basisaanbod

Is opgelost , maar heb wel weer volledig automatisch zenders moeten laten zoeken & ook weer alles moeten sorteren 🤔🙄 kruipt wat werk in , zeker als de afstandbediening ook soms nog nukkig gaat doen😲

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

BBC First vanaf 1/09/2020 in basisaanbod

@vlotte-eduard 

Met een beetje geluk kan je de kanalenlijst exporteren op een usb-stick en met een beetje ander geluk kan Chansort dat formaat aan. Met Chansort is het zeer gemakkelijk om te hernummeren. Daarna steek je de usb terug in de tv en importeer je de aangepaste kanalenlijst.

vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

BBC First vanaf 1/09/2020 in basisaanbod

Lees hier daarover regelmatig iets  ,maar ik zou bijlange niet weten hoe ik kanalenlijst kan overzetten op een usb-stick

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

BBC First vanaf 1/09/2020 in basisaanbod

Helaas, ChanSort lijkt niet te werken voor mijn Philips. Spijtig, was handig geweest.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

BBC First vanaf 1/09/2020 in basisaanbod

op de afstandsbediening huisje klikken

dan naar configuratie

dan tv -instellingen

dan algemene instellingen

zenderlijst kopieren

naar usb kopieren