Beantwoorden
Karin26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Brief met promo 'play' 2 maanden aan -50%

In december ontving ik een mail met een code voor 1 maand gratis play. Ik activeerde deze promo. Toen deze afliep, kreeg ik per post een brief met de aanbieding om te abonneren op play waarbij de eerste 2 maanden aan de helft vd prijs zouden zijn. Ik wil van dit aanbod gebruik maken, maar ik speelde deze brief echter kwijt. Nam reeds contact op met Telenet, maar zij vinden zelf deze brief ook niet terug en bijgevolg kan ik nu dus geen gebruik maken van deze aanbieding 🙁 Zijn er nog mensen die deze brief kregen en hem nog hebben? Zo ja, kun je deze dan even hier posten? Mss kunnen ze op basis hiervan dan ook mijn brief en kortingscode weer vinden.  Bedankt!

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Brief met promo 'play' 2 maanden aan -50%

@Karin26, de promotie Play twee maanden aan 50% is normaal gezien niet met een code in de brief. Dit aanbod krijg je gewoon toegekend zodra je Play activeert (online of telefonisch) en je recht hebt op deze promotie. Staat met andere woorden aan je klantendossier gekoppeld, zodra je deze communicatie hebt ontvangen.

 

Als Telenet dit niet kan terugvinden in je dossier of de brieven die je naar je verstuurd zijn, vrees ik er eerlijk gezegd een beetje voor. Smiley Verdrietig


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Karin26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Brief met promo 'play' 2 maanden aan -50%

Zou deze promo dan misschien al vervallen zijn voor mij? Weet u of er een vervaldatum opstond ttz een datum waarvoor je zeker op het aanbod moest ingaan. Want ik kreeg de brief ergens in januari. Rond de periode dat de gratis maand afliep. Dit was op 05/01.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Brief met promo 'play' 2 maanden aan -50%

@Karin26, daar heb ik helaas geen zicht op. Normaal als u een brief hebt gekregen van Telenet, geadresseerd aan u (dus geen gewone reclame) dan zou Telenet dit moeten kunnen terugvinden in je dossier. Misschien dat je eens contact kan opnemen met Telenet telefonisch of via één van de sociale kanalen (Facebook of Twitter). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Karin26
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Brief met promo 'play' 2 maanden aan -50%

Ja dat heb ik allemaal al gedaan maar zij vinden de brief dus niet terug in hun communicatie terwijl ik hem wel degelijk kreeg. Vreemd hé.  Vandaar mijn vraag hier of iemand nog zo'n brief kreeg zodat ze op basis daarvan hem mss terugvinden.

0 Likes