Beantwoorden
Ex-Netweter
 

De (Diva) FlashPlayer van PlaySports.

(De spoiler is een bericht voor mods, zodat het niet in de weg zit van mijn gewone bericht.)

Spoiler
Beste moderatoren, 
Ik ben niet zo goed in het maken van zinnen en titels.
Daarom mogen (maar moeten absoluut niet) ten alle tijden de titels verbeteren.

Beste (mede)netweters.
Ik zit met een vraag (ja, alweer) over die vervelende flash player op de playsports website.

Ik heb telenet al vaker proberen te contacteren over de vreselijk slechte website van PlaySports om live te kijken. Omdat bij "telenet-tv" maar 5 toestellen mogelijk zijn (hier 4 telefoons en één huis-laptop) kan ik onderweg, of buiten geen voetbal kijken op mijn laptop. Daarom was ik verplicht om de playsports website te gebruiken die FlashPlayer vraagt wat ik absoluut NIET gebruik, zelfs heb verwijderd en volgend jaar niet meer ondersteunt wordt.

Ik heb telenet ondertussen gecontacteerd en krijg (soort van) antwoord.

Hey Nick, momenteel werken we nog aan een beter viewing experience. ^Tae — Telenet (@Telenet) March 12, 2019

Maar deze tweet zegt totaal NOPPES!
En dan nog dit (AL IN 2017)
tweet-tLF.png

Kunnen jullie hier AUB iets aan doen?
Ik ben dat flash gedoe beu.

0 Likes
3 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

De (Diva) FlashPlayer van PlaySports.

Misschien is mijn computer ook oud en gedateerd maar bij mij werkt op de computer de Play Sports website beter dan telenettv.be wat betreft haperingen in het beeld enzo.

0 Likes
Ex-Netweter
 

De (Diva) FlashPlayer van PlaySports.

MOARRE HEUT BLEIJFT GÖTVÖRDÖMME FLÖSJH PLEUYJER (#zweeds :P)

en da HEBBE 'KIK NIE, GEBRUIKEK EKKIK NIE EN OOKAL ZIT DA IN CHROME, ZAL IKKEK DA NOOIT NIE GOAN GEBRUIYKE!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

De (Diva) FlashPlayer van PlaySports.

Ik meen me te herinneren dat dit al eens is aangekaart. De reactie was toen ook dat ze bij Telenet zich ervan bewust zijn en dat dit in de toekomst zal aangepast worden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes