Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De Mol vanaf 21 maart op Play 4

De wil om de mol te ontmaskeren is dit jaar groter dan ooit. Vanaf zondag 21 maart beginnen 10 deelnemers op Play 4 aan het avontuur van hun leven. Maar over de start hangt meteen een rookgordijn, want niemand is zeker van zijn plek. 

 

Suzy_0-1615484978733.png

 

#demolzone in de Telenet TV-theek
Er is nog goed nieuws voor alle molloten, want in de 'De Mol'-zone in de Telenet TV-theek kan je wekelijks terecht voor een hele hoop extra exclusieve content.

 

Wat mag je verwachten?

  • Achter de schermen-reportages
  • Interviews met afvallers
  • Het overlegcomité (interviews met bekende molloten - 7 afleveringen van 15 minuten)
  • Leerlingenraad (jonge mollenjagers hun speculaties - 7 afleveringen van 5 minuten)

Belangrijk
Vanaf vandaag (donderdag 11 maart) vind je De Mol-zone al terug in de TV-theek. Dit komt omdat er zondag 14 maart al een proloog-aflevering op Play 4 te zien zal zijn waarin alle kandidaten worden voorgesteld. Aan die proloog zijn er ook twee 'achter de schermen' reportages gewijd (casting en vertrek van de kandidaten). Deze reportages zal je vanaf zondag 14 maart terugvinden in de De Mol-zone. 

 

En vanaf vandaag tot zondag 14 maart maken we in deze De Mol-zone ook plaats voor de officiële trailer van De Mol. 


Veel kijkplezier! 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (1)
2 reacties
vdhpieter
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

De Mol vanaf 21 maart op Play 4

Ik ben een YUGO klant, hoe kan ik deze extra video's van de mol zone bekijken via mijn YUGO app?

Glennijke
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

De Mol vanaf 21 maart op Play 4

Dit vragen wij ons ook af!

0 Likes