Beantwoorden
omniumtours
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Films op aanvraag zonder internet van Telenet

Ik heb internet van Proximus.  Ik zou Telenet TV willen nemen.  Kan ik dan naar films op aanvraag kijken?

0 Likes
4 reacties
CoulsonLives19
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
All I want for X-mas is YOU De 3 wijzen! Yelo Play-app voor Windows? Nog geen reader's digest? :-)

Films op aanvraag zonder internet van Telenet

Om films aan te vragen heb je een interactieve digicorder nodig, en dat lukt enkel met een Telenet-modem, in een oude vraag (https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Digicorder-interactief-maken/td-p/27331) lees ik wel dat dat blijkbaar te combineren valt en dat je een Telenet-modem kunt hebben zonder een internetabonnement te hebben. Misschien dat je dan best de Telenet-klantendienst contacteert voor zo'n regeling. 😊

 

Edit: info uit het andere topic toegevoegd

Films op aanvraag zonder internet van Telenet

Je moet inderdaad een modem hebben van Telenet, maar die kan perfect dienen voor TV alleen. Met andere woorden komt via vdsl je internet van proximus binnen. 

 

Via coax komt de tv binnen van Telenet. Om de box interactief te maken moet er dus een modem van Telenet komen en vervolgens heb je interactieve TV.

 

Je moet dan wel leven met twee modems naast elkaar. Is er een reden waarom je dit via Telenet wilt doen terwijl je bij Proximus bent?

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Films op aanvraag zonder internet van Telenet

@Ex-Netweter denk dat het film aanbod bij telenet groter is dan bij proximus en beter, heb dit al van veel klanten gehoord.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Films op aanvraag zonder internet van Telenet

@Master-Magic ah op die manier. Nu enkel daarvoor zou ik toch uitkijken naar andere alternatieven, zoals apple tv of google play (in combinatie met chromecast), als je een onbeperkte dataformule hebt tenminste. 

 

Natuurlijk moet iedereen dat voor zichzelf beslissen en is het dus ook mogelijk 😉

0 Likes