24775
netweters
|
152605
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste,
Ik heb recent een Apple laptop gekocht en ik wil daarop voetbal kijken via de website Playsports.be en TelenetTV.
Echter krijg ik op Playsports.be het bericht: 'sorry, afspelen lukt niet. Er liep iets mis. Probeer later opnieuw. Player_native_player_error.' (Enkel DAZN kan ik bekijken maar niet de kanalen van Play Sports zelf).
Wanneer ik op de website Telenet Tv wens tv te kijken krijg ik volgende melding bij elk kanaal: Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002.
Ik heb reeds contact gehad met de helpdesk van Telenet via Facebook maar daar bleek hun hulp onvoldoende om het probleem te verhelpen, hierdoor stel ik hier mijn vraag.
Alvast bedankt voor uw helpend antwoord.
Groeten
Wout
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Foutmelding bij Play Sports alsook bij Telenettv
@Wout9000 Als je een abo hebt op Play sports via Telenet, dan zou je moeten kijken naar jouw favoriete voetbal via Telenet.tv en ook Play sports.
Misschien is het raadzaam om even de koekjes en andere leeg (zoals cash) leeg te maken op je PC en dan opnieuw op te starten. Als dat nog niet zou helpen, terug in te loggen in TelenetTV en op website play sports.
Bij Dazn heb je enkel play sports 1-3 (zonder terugkijk) en kan je het niet het hele play sports aanbod bekijken. Maar ik zou daar geld in steken voor een dagpas bijv.
Zoals WG94 aangaf van een tijdelijke storing bij Telenet in 't verleden zijn: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Play-Sports-app-error-SSM-1160/m-p/105418
Beste,
Bedankt voor uw antwoord maar ik betaal natuurlijk voor een Telenetdienst die ik niet optimaal kan gebruiken en via de helpchat kunnen zij mij ook niet verder helpen.
Beste,
Bedankt voor uw antwoord.
Echter heb ik reeds mijn cookies en cash verwijderd, eveneens heb ik mijn wachtwoord gewijzigd maar deze handelingen hebben het probleem niet opgelost.
Groeten.