Beantwoorden
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Geluidsniveau TV5Monde aan de lage kant

Ik vind dat het geluidsniveau van TV5Monde nogal aan de lage kant is. Ik moet het volume van mijn digibox op maximum zetten en zelfs het volume van mijn TV heb ik hoger moeten zetten om het  verstaanbaar te krijgen. 

Hetzelfde probleem op mijn TV met CI+ kaartje in de slaapkamer.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Geluidsniveau TV5 Monde

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
RaL
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Berichten: 11
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geluidsniveau TV5Monde aan de lage kant

Kan er iemand @icymichel helpen met zijn geluidsinstellingen? 🙂 


Rani | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Geluidsniveau TV5Monde aan de lage kant

@RaL 

 

Ik had gisteren een twitter bericht gestuurd naar de helpdesk over dit probleem, ik zal er mee moeten leven want het probleem zou bij TV5Monde liggen. Het aangeboden geluidniveau is te laag. 

 

Ik had de indruk dat de medewerker met wie ik in contact was het zelf ook niet goed wist.

Ik moest naar de instellingen gaan kijken of Dolby niet ingeschakeld was, ... en dit terwijl ik geen gebruik maak van een homecinema. Aan/uit geen verschil en moest mijn digibox eens herstarten ... en dat terwijl mijn TV met een kaartje hetzelfde probleem heeft op deze zender. 

 

Ik had zijn antwoord al in twijfel getrokken en toen kwam hij met het antwoord van het te lage geluidniveau. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geluidsniveau TV5Monde aan de lage kant

@icymichel Op satelliet is dit probleem er niet op elke satelliet dat deze zender toegankelijk is….


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Geluidsniveau TV5Monde aan de lage kant

@Master-Magic 

Het is wat die medewerker van de helpdesk mij gisteren medegedeeld heeft,  wat ik ten zeerste betwijfel. 

 

0 Likes