Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

Ik ruilde 3 weken geleden een digicorder om naar een TV Box

Kreeg 1 maand gratis STREAMZ.Bij omruiling digicorder naar TV box 3 weken geleden.

Een week geleden heb ik STREAMZ stopgezet,en wat zie ik

STREAMZ staat ongevraagd onder extra opties TV,doen ze in Mechelen altijd zo GELDWOLVEN

Nu moet ik 8 euro bijbetalen bij mijn  aanrekening die voor 25 november moet betaald zijn.

Wat ze er **bleep** niet bij zeggen is dat je 1 maand gratis STREAMZ wat je zelf niet gevraagd hebt  binnen 15 werkdagen zelf moet opzeggen,of je betaald al metteen voor 1 maand 11,90 euro extra

Wordt automatis verlengd voor onbepaalde duur.

Dus mensen let op  Telenet zet je gewoon int ZAK.

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Digicoder gratis omruilen naat TV box

0 Likes
9 reacties
Philippe_
Moderator
Berichten: 33
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

Hoi @robatoras 

Dat klinkt natuurlijk niet al te best! Hiervoor kan je best onze klantendienst eens een keer contacteren. Dat kan op volgende manier: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

Het is opgelost na 5 dagen chatten via WhatsApp      Martijn heeft toen STREAMS stopgezet,toen ik uiteindelijk boos reageerde kon het ineens snel.

Eerder kreeg ik Ly via WhatsApp en 'n keertje Malika via WhatsApp

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

Maar dan nog vind ik het best ongepast, maand gratis is, maand gratis, waarbij de algemene regel bij streamingdiensten geldt, gewoon binnen die maand opzeggen. Bij Telenet binnen de 15 dagen, da's zo onlogisch als wat en zo zullen ze nog wel tot halve maand kunnen aanrekenen bij vele klanten 🙄

Follow the White Rabbit
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

Er is zelfs nog iets lelijkers bij telenet als het gaat om abbo via telenet Streams of Play(more)..

Als je abbo neemt (dateert al van begin van de digiboxen/digicorders) en je stopt de dienst, loopt deze niet verder voor de periode dat je betaald hebt (bv netflix,disney, prime.. doen dit wel), en stopt direct het kijken ook al heb je nog bv 10 of 20dagen te goed. Ook word dit niet afgetrokken van je factuur de dagen dat je dan niet hebt verder kunnen kijken.

/Offtopic

Toen hun streaming filmdienst op digibox/digicorder verscheen (over zoveeel jaren terug, nog voor de wet van maandelijks opzegbare diensten) en je nam abbo, was je voor 1j gebonden.

Als je doorhad hoe en wat het aanbod maar was en werkte, en je wou goed op voorhand je dienst opzeggen voor het jaar omwas (zodat je niet een nieuw jaar vast zat) Werd toen al gezegd dat als je wou kon opzeggen, maar dat het kijken van die diensten direct wegviel, desondanks (toen mijn geval nog 3maand te gaan had) je nog wel derest van het jaar moest betalen. Er werd geadviseerd (was je eigen beslissing) om toch te blijven kijken op het einde, en vóór de laatste 2weken op te zeggen

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

@DeLLiAnO Uhu klopt heb ik zelf ook al ervaren, bij Telenet stopt het wel meteen, binnen de 15min, dus een maand gratis is zelfs onmogelijk, oftewel ist 14 dagen, want je moet opzeggen binnen de 15 dagen, alles tussen dag 15 en dag 30, is reeds betalend, dus is dat geen regelrechte bewuste misleiding, reclame en aanbieding die ze niet waarmaken? Letterlijk bij alles streamingdiensten en je kan dit verder trekken nr alle abonnementen, 1 maand gratis is ook letterlijk maand (29 à 30 dagen) gratis en ga je betalend abo aan en wil je zeker maar 1 maand, zeg je je abo dag erna fzo al op, je blijft een maand genieten vj abo en bent zeker dat het niet zomaar verlegd wordt daarna.

Telenet is hier leip in en echt een buitenbeentje. Je Play Sports abo (denk ook Play More) opzeggen, gaat ook niet zomaar e, bij opzegging, krijg je mededeling dat je binnen 3 werkdagen door Telenet gebeld zult worden en dat ondertussen je abo lekker betalend verderloopt of zelf bellen en dan is geduld ook nodig en eens medewerker aan de lijn, blijken dit steeds personen, met als enige doel, jou als klant van dat pakket te behouden, en zijn kortingen en gratis maanden, plots easy to give😆 Wou PS opzeggen tijdens WK, met einde vd competities n F1, niks op PS. Awel nog nooit zo easy 3 maand gratis PS gehad, dus dec, jan en feb en 6 maand €2/m korting op Streamz‌🤣

 

Follow the White Rabbit
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

Master weet jij waar de betv theek nu is bij telenet

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

Even ter aanvulling.

Dus zoals al gezegd zijnde, als je streamz neemt bij telenet en na 1 dag opzegd, geraak je derest van de maand er niet meer op maar betaald volle maand.

MAAR als je streamz neemt bij streamz zelf, kun je wel de ganse maand uitkijken zoals bv bij prime/netflix/disney+...

Kwam er gisteren achter via die van ons dat me dat vertelde.

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend


@Umbra666  schreef:

 

Telenet is hier leip in en echt een buitenbeentje. Je Play Sports abo (denk ook Play More) opzeggen, gaat ook niet zomaar e, bij opzegging, krijg je mededeling dat je binnen 3 werkdagen door Telenet gebeld zult worden en dat ondertussen je abo lekker betalend verderloopt of zelf bellen en dan is geduld ook nodig en eens medewerker aan de lijn, blijken dit steeds personen, met als enige doel, jou als klant van dat pakket te behouden, en zijn kortingen en gratis maanden, plots easy to give😆


Die telefonische procedures zijn er inderdaad op gericht om je te overhalen klant te blijven.
Je kan best schriftelijk opzeggen zonder reden op te geven, het enige wat je moet doorgeven is welke dienst je wenst op te zeggen en de gewenste opzegdatum. Op die manier is Telenet wettelijk verplicht om vanaf de door jou meegedeelde opzegdatum de dienst niet meer te factureren.

Dat kan bijvoorbeeld via een webformulier: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/churn-res/

 

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Gratis maand Streamz bij Telenet TV-box aangerekend

@Umbra666 

Dan heb jij geluk gehad 🙂

Mij bellen ze nooit, ik ga gewoon naar mijn telenet, en zet gewoon optie uit.

@Ex-Netweter 

Vroeger toen je nog een jaar aan abbo vast zat, raden ze toen ook aan om per aangetekend schrijven op te zeggen.

Maar nu dat je alles via mijn telenet alles zelf aan maar ook af kan zetten, is dit dan nog nodig? Je ziet resultaat effe later op je lijn telenet als optie uitstaat. Of tegenwoordig via social media gebeurd ook snel en kan je checken op mijn telenet dat dit gebeurd is. Zoniet heb je bewijs van gesprek.

By the way: als je nu zelf opzegt via mijn telenet opties, of via social media, krijg je dan nog steeds email van dat er iets aan of afgezet is via mail??

Laatste keer niet opgelet (of niet gezien kan ook) vroeger bij elke aanpassing kreeg je er mail van

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes