Beantwoorden
deperre53
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Hoe ondertitels aanpassen in Streamz-app op Samsung TV?

Ik heb een abonnement op Streamz via Telenet.

Kijken kan via de box of rechtstreeks via de app op mijn Samsung TV. Bij deze laatste wil ik het aspect van de ondertitels wijzigen. Daarvoor moet je naar de instellingen van Streamz staat er maar dat gaat niet, het moet via Telenet. Ik kan niet inloggen bij Streamz..Hoe kan ik de ondertitels aanpassen, anybody?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Ondertitels aanpassen in Streamz app, abo via Telenet

0 Likes
4 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 491
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoe ondertitels aanpassen in Streamz-app op Samsung TV?

Volgens mij kan je de ondertiteling via de Streamz-app niet aanpassen. Je moet dit dan aanpassen in de instellingen van je tv. Dit is toch alleszins zo via een Chromecast met Google TV. Wanneer je de lettergrootte daar op "normaal" hebt staan, is dit in de Streamz-app ook heel klein, terwijl bijvoorbeeld Disney+ daar wel een normale lettergrootte geeft. Zet je hem een tikje groter, dan is het via de Streamz-app normale grootte, terwijl dan bij bijvoorbeeld Disney+ bijna de helft van uw beeld gevuld is met ondertitels.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2251
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe ondertitels aanpassen in Streamz-app op Samsung TV?

Bij Apple TV maakt die gewoon gebruik van de algemene Apple TV instellingen, is dit op Samsung niet het geval? Misschien die eens aanpassen in instellingen van TV zelf en dan kijken of dat helpt.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
deperre53
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Hoe ondertitels aanpassen in Streamz-app op Samsung TV?

Bedankt voor de reactie. In Disney en Prime gaat aanpassen probleemloos. In de Streamz app via Samsung tv kan je enkel subs aan of uitzetten, standaard die vreselijke zwarte balk met witte letters en niet te groot. In de Streamz app via de Telenet box heb je dan weer geen zwarte balk maar grotere subs zoals standaard op tv zenders. Enfin best of both worlds blijkt er niet te zijn..

0 Likes
deperre53
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Hoe ondertitels aanpassen in Streamz-app op Samsung TV?

Bedankt voor de reactie. Neen, Samsung heeft die optie niet. Het ligt aan de app van Streamz denk ik, andere apps zoals Prime of Disney hebben wel die opties. Enfin, het is maar en detail...

0 Likes