Beantwoorden
Asserti
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Complimentendag En we zijn vertrokken!

Hoe ondertitels via tv-theek aanpassen?

Gisteren bestelden we de film Close. De gesproken taal is Frans, met Franse ondertitels als er Nederlands gesproken wordt. Hoe krijgen we Nederlandstalige ondertitels te zien? 
via instellingen staan de ondertitels actief, ik probeerde reeds Engels, Frans en Nederlands, maar kreeg geen ondertitels te zien. 
Hoe kan ik dit oplossen?

alvast hartelijk dank!

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Ondertitels via tv-theek

0 Likes
2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1124
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe ondertitels via tv-theek aanpassen?

Er staan 2 versies van de film in de TV-Theek

  • In het Nederlands voor € 5,99
  • In het Frans voor € 4,99

Aangezien de twee versies er apart op staan zal je de ondertitels ook niet zelf kunnen aanpassen.

Ben je zeker dat je niet per ongeluk de Franse versie besteld hebt? Op de TV-box kan je dat zien aan de beschrijving (die is ook in het Frans) en helemaal onderaan (onder de suggesties) staat de Gesproken taal. Ik vermoed dat het gelijkaardig is op de Digibox/-corder.

Als het echt de Nederlandstalige versie was, dan kan je best contact opnemen met de klantendienst; dan moet Telenet dat aanpassen in het systeem en hopelijk krijg je ook je geld terug.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe ondertitels via tv-theek aanpassen?

Controleer of de taalinstellingen van je decoder correct zijn geconfigureerd: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-pas-ik-de-taal-voor-digitale-televisie-aan/

0 Likes