24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Gisteren was het de laatste race die uitgezonden werd op Eurosport vanaf volgend jaar zijn de rechten in handen van Ziggo, maar Ziggo is enkel te bekijken in Nederland in bepaalde gebieden dus Vlaanderen valt uit de boot. Ziggo gaat het deels aanbieden op hun open kanaal zonder extra kosten.
@Suzy gaat Telenet ook de uitzendrechten kopen voor de komende jaren of is er nog niks van geweten? Of mss terug bij Play4...
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: MotoGP 2022 bij Telenet?
te weinig kijkers dat zal het probleem zijn
bij rtbf zou het wel zijn zij zullen niet veel betalen zoals de f1
en geluk hebben dat er tegen elkaar niet wordt opgeboden
bij de start of bij 2de wedstrijd kan dit nog veranderen
dat opeens op play of vtm zit
Je kan altijd een privé bericht sturen naar de Facebook pagina van Play Sports en hun blijven lastig vallen voor Moto GP 😉 hun direct tonen dat er veel vraag naar is 😉 heb ik ook gedaan paar jaar geleden voor Formula 2&3 op Play Sports en is gelukt.
De aanhouder wint.
je kan zelfs golf kijken op telenet .
en dit kunnen we doen iedereen playsports overspoelen met mails en telenet zelf ook .
anders dreigen om over te stappen naar andere
Ook niet vergeten dat ze gestopt zijn met WRC uit te zenden.
Dus ipv hun aanbod op dit gebied te vergroten,krimpen ze het in.
Ik vraag me ook af waarom ze geen rechten kopen.
Geen Belgische connectie is wel jammer maar zou toch geen must moeten zijn.
Volgens mij kunnen ze er alleen maar bij winnen.
Zal wel op de RTBF kijken.Nadeel is wel dat sommige races niet live uitgezonden worden,vanwege conflict met andere sportactiviteit,bvb de Olympische spelen of de Tour de France.
Zie maar naar VTM met de darts,die hebben zich dat niet beklaagt denk ik.
Al is daar wel directe link met Belgen.
is er iemand die online een petitie kan opstellen zodat wij die allemaal kunnen tekenen ?
Met nog een week te gaan voor de start van het nieuwe seizoen, heb ik nog geen deftig (lees betaalbaar) alternatief gevonden. Ik zal dus DRINGEND frans moeten leren vrees ik...
ja het is erg he dat wij weeral eens in de kou blijven staan .
hoeveel racesporten kunnen wij nog kijken ?
voetbal op 20 kanalen te gelijk maar motorsporten daartegen nul de botten buiten de F1 en MTX
weet niet wat je kan bekijken via YouTube ?
https://www.youtube.com/c/motogp
hopelijk is dat iets want heb dat nog maar pas ontdekt
Is inderdaad schandalig. Hoe meer we betalen hoe minder we ervoor terugkrijgen.
Helemaal mee eens.
Telenet doe er spoedig iets aan aub! Ik heb geen goesting om heel het seizoen naar dat franstalige moto gp te zien op Tipik TV!😪
@BertCamps ik weet het. Ik heb me van miserie maar een videopass gekocht op de Motogp site. Dan kan ik tenminste nog een beetje volgen in het Engels.
Op Auvio van de RTBF is een motoGP zonder commentaar en je kan het in zijn geheel terugkijken.
https://www.rtbf.be/auvio/detail_moto-gp-gp-qatar?id=2871584
Eurosport is dit jaar maar karig 😞
Telenet verjaagd zijn eigen klanten op deze manier. Toch maar blijven beweren dat ze klantentevredenheid o zo belangrijk vinden. Doe er iets aan Telenet!
kan nog veranderen na 2 weken de prijs zakt dan
zeker als er geen partij is in Vlaanderen die dit uitzend
beter dat iets opbrengt dan niets
la une en tipik heeft geluk dat er geen concurrentie hebben
en veel sport kunnen uitzenden tegen een lage prijs
Via de MotoGP app (native op ccwgtv) kan je redelijk wat content gratis bekijken.
Ik overweeg toch een MotoGP pass aan te schaffen, heb de eerste race gekeken via RTBF en de beeldkwaliteit viel me redelijk tegen.
Verder nog uitgezocht of er andere manieren waren maar niks gevonden.