24757
netweters
|
152420
antwoorden
|
20701
vragen
|
Sinds vandaag 18/01/2017 wordt de muziekstreaming op alle Stingray kanalen, inclusied de Play & Play More muziekkanalen, op regelmatige tijdstippen onderbroken door de volgende irriterende boodschappen: You are listing to Stingray ... / Download the free Stingray app ...
Dit is zo irritant!
Daar gaat dan het voordeel van zo een kanaal zonder stemmen/reclame e.d.
Telenet helpdesk zegt dat Telenet daar niets kan aan doen daar dit iets is dat door Stingray is geactiveerd.
Ze gingen zien wat ze er kunnen aan doen.
Ik vrees dat het resultaat nihil zal zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
heb zelf naar gebeld met iemand van telenet hij vertelde om contact ticket te sturen en dat ze terug bellen .verder blijkt die persoon van telenet ook geen echt oplossing te vinden voor dit raar stem gedoe. toen dat moment kwam het stemmetje terug en zeg het hem nog of hij het ook hoorde op dat moment..tja wie of dan ook zal het moeten oplossen ben het ook zat dat raar stemmetje op de achtergrond...
Hallo,
Ik stel voor dat iedereen naar dit email adres een klacht stuurt ivm deze boodschappen: musicsupport@stingray.com.
Ik heb dit deze morgen gedaan en zopas een standaard reactie gekregen.
/***********************
Thanks for contacting Stingray Music and for sending us your comments concerning the audio messages that are being aired on the Stingray Music channels. We are sorry to hear you are unhappy with them. We take our customer's feedback very seriously. Please rest assured we will forward your comments to our Product Team for consideration.
It means a lot to us that you took the time to send us your feedback.
Best Regards,
Alicia
The Stingray Music Support Team
***********************/
dat is mooi en hopen dat ze werk van maken
jammer de app niet werkt in belgie maar goed dat is minder van mijn zorgen..
Ik luister ook graag naar STINGray. Ik heb daarvor geen betalend abbo.
En bij mij staat ie dan op kanaal 70'jaren.
Ik luister ook naar (met app, android) Tunie In , radio.net.
Ik heb een ouder model van GSM, die ik aansluit met een kleine jack-jack of jack/tulip stekker naar mijn stereo. Of(we vernieuwen te vaak van GSM) bij het slpapen gaan, nog even met koptelefoon, naar muziek luisteren.
Ik huis heb ik namelijk een stereo staan met nternetradio ingebouwd, dus dat scheelt veel.
Ik hoop dat je een alternatief vindt. Want dergelijke policy wijzigen, zal voor stinray niet kunnen, ze moeen hun geld ergens vandaan halen. De klant betalt, maar ook inkomsen van reklame. En reklame is big business .
Je wordt met een beleefd, en standaard mailtje, met je kluitje, het riet ingestuurd.
Groentjes
Tot nu toe, geen "boodschappen" meer te horen
Helaas, ze zijn terug
Yes we are back hahahaha
tja met een andere text het is zo computer achtig die set of stemmetjes
Je schreef
jammer de app niet werkt in belgie maar goed dat is minder van mijn zorgen
Kan je niet werken met een anonieme proxy?
Toen ik nog les gaf, kenden mijn studenten elke proxy server.
Het is gratis, en je krijgt een exotisch IP-Adress
Het is inderdaad niet prettig te horen dat je naar stingray luiterd, je hebt het er potdomme opgezet.
Maar als je "bezig" bent (ik elektronica en PC) dan speelt de muziek, en ik heb er geen last van, om te zeggen LAST. Je hoort het.
Maar dat went toch? Het is nu al 14 Dagen dat mijn vrouwtje vraagt de vuilzakken buiten te zetten. Ik hoor het ook niet meer.
Akkoord als je het enkel als achtergrond gebruikt tijdens het werken.
Maar toch.
En zeker niet als je door omstandigheden (ziekte bv.) sommige kanalen beluistert om te kunnen ontspannen en/of inslapen.
We betalen per slot van rekening genoeg bij Telenet en dus ook voor ononderbroken muziek.
Of stingray dit nu zelf heeft gedaan of niet.Klanten hebben een contract met Telenet, niet met Stingray: u heeft beslist om met hen samen te werken, niet uw klanten!!De gesproken boodschap is en blijft irritant en uiterst onprofessioneel! Op uw website staat DUIDELIJK: Zonder reklame, verkeersinformatie of RADIOSTEMMEN. Ik heb een screenshot van de website genomen op 28/1/2017 om 17h17 om precies te zijn.Ik verwacht dus niet enkel, maar ik eis dus dat die stem er dan ook onmiddellijk afgaat, gezien Telenet zich niet aan de contractuele afspraken houdt naar klanten toe.