24765
netweters
|
152528
antwoorden
|
20715
vragen
|
Sinds vandaag 18/01/2017 wordt de muziekstreaming op alle Stingray kanalen, inclusied de Play & Play More muziekkanalen, op regelmatige tijdstippen onderbroken door de volgende irriterende boodschappen: You are listing to Stingray ... / Download the free Stingray app ...
Dit is zo irritant!
Daar gaat dan het voordeel van zo een kanaal zonder stemmen/reclame e.d.
Telenet helpdesk zegt dat Telenet daar niets kan aan doen daar dit iets is dat door Stingray is geactiveerd.
Ze gingen zien wat ze er kunnen aan doen.
Ik vrees dat het resultaat nihil zal zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter- Ik ben niet echt bekend met Stingray, maar was dit bericht dan niet duidelijk? Lijkt me eerder dat de verantwoordelijkheid bij Stingray ligt. Ik ga Telenet (verantwoordelijke voor de kabel) toch ook niet beschuldigen als Canvas opeens besluit om programma's te onderbreken voor reclame? (Sorry als ik me vergis.)
Correct dat het Stingray is die de oorzaak is.
Stel je voor dat TV zenders of Netflix om de 7 a 10 minuten de uitzending van al hun programma’s 24 uur op 24 uur onderbreken voor 5 seconden met een beeld en stem dat je naar hun zender kijkt of dat je een app kan downloaden.
Wel, dat is exact wat Stingray nu aan het doen is op AL hun muziek kanalen.
Voor Stingray zijn wij geen rechtstreekse klanten en is onze mogelijkheid om daar iets aan te veranderen zo goed als nihil.
Telenet als groep daarentegen heeft die macht wel want zij betalen, met ons abonnement geld natuurlijk, voor die Stingray service. Telenet is dus een klant voor Stingray. Het zou mij toch verwonderen mocht Telenet daar niets kunnen aan doen. Het heeft al jaren zonder gekund en daarom snap ik die beslissing niet om daar nu mee te beginnen.
Ik begin het zelfs te overwegen om speciaal voor deze problematiek een Facebook account aan te maken om te reageren op de Facebook pagina’s van zowel Stingray als Telenet.
Als dat dan de enige manier geworden zou zijn om daar iets aan te doen dan zal het dat worden.
In ieder geval heb ik het nu ook doorgegeven aan het hoogste niveau van Telenet want van hun Customer Service verantwoordelijke nul reactie gekregen. Indien ik met mijn klanten zo zou omgaan dan was het vlug ander werk zoeken geweest. Tja, de attitude van een monopolist zeker.
Reeds een volledige week muziek zonder boodschappen op alle Stingray kanalen
Telenet, na een e-mail naar het hoogste niveau, was behulpzaam en gingen met Stingray het gesprek aangaan.
Wellicht dat mijn e-mail naar de CEO van Stingray ook geholpen kan hebben.
Laat ons hopen dat het nu zo blijft.
ik hoop ook maar dat je als klant alles uit de kast moet toveren om iets te bereiken is een beetje jammer ....
ten slote topic schrijver = vrt is niet het zelfde als stingry of netflix ..hier gaat het om een maandlijks abonnement ...vrt is gerekend en betaald met het overheids geld totaal vershil...
Na een maand nog steeds geen boodschappen meer.
Oplossing: Voldoende hoog gaan in de hiërarchie. Hopelijk niet altijd nodig om dit te doen. Maar toch bedankt aan iedereen die meegewerkt heeft om het te verhelpen.
De app werkt wel in België, alleen moet je via het Amerikaanse moederbedrijf van Telenet - Liberty dus - werken. Hoe precies ben ik vergeten maar bij mij werkt de app wel degelijk alleen vind ik nog niet hetzelfde kanaal terug wat ik vaak via de digicorder beluister.
@Ex-Netweter
Dat komt omdat jouw aanbod dan afgestemd is op de Stingray zenders die Liberty aanbied in de VS. Het zou leuk zijn mocht Telenet, net zoals Ziggo, de mogelijkheid om kanalen ter beschikking laten te stellen zoals wij ze hier kennen.