Beantwoorden
Ex-Netweter

Nick Jr FR - Nickelodeon FR in het basisaanbod via CI+

@Moderator vraag eens intern na waarom die 2 zenders na al die jaren nog steeds te bekijken zijn via CI+ ook al heb je enkel het basisaanbod. 🤔

Maar bij een Digicorder of TV-box moet je een abonnement hebben op Option FR om die 2 zenders te kunnen bekijken.

De Telenet logica ontgaat me volledig...

0 Likes
21 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

En Gent ook niet te ontvangen staat op de lijst

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Omdat de ene een full scan gedaan heeft en de andere een snelle scan.

0 Likes
Ex-Netweter

@janne_man idd dat is het

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@Ex-Netweter  schreef:

@Moderator vraag eens intern na waarom die 2 zenders na al die jaren nog steeds te bekijken zijn via CI+ ook al heb je enkel het basisaanbod. 🤔

Maar bij een Digicorder of TV-box moet je een abonnement hebben op Option FR om die 2 zenders te kunnen bekijken.

De Telenet logica ontgaat me volledig...

@Ex-Netweter Ik heb het intern nagevraagd. Van zodra we verduidelijking hebben, komen we er op terug.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@Ex-Netweter We komen hier graag even op terug. 

Onze collega's hebben de nodige aanpassingen gedaan. Dit zou nu gelijk moeten staan voor zowel de CI+ module als op de decoder/TV-box.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter

@Bjarne Bij deze kan ik bevestigen dat de zenders niet meer te ontvangen zijn via CI+ als je enkel op het basisaanbod bent geabonneerd.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

De zender 444 zender yelo tv  is er nog altijd en 351 zender ID  zit er nog altijd dubbel op

0 Likes