Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Nick Jr FR - Nickelodeon FR in het basisaanbod via CI+

@Moderator vraag eens intern na waarom die 2 zenders na al die jaren nog steeds te bekijken zijn via CI+ ook al heb je enkel het basisaanbod. 🤔

Maar bij een Digicorder of TV-box moet je een abonnement hebben op Option FR om die 2 zenders te kunnen bekijken.

De Telenet logica ontgaat me volledig...

18 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Nick Jr FR - Nickelodeon FR in het basisaanbod via CI+

En Gent ook niet te ontvangen staat op de lijst

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nick Jr FR - Nickelodeon FR in het basisaanbod via CI+

Omdat de ene een full scan gedaan heeft en de andere een snelle scan.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Nick Jr FR - Nickelodeon FR in het basisaanbod via CI+

@janne_man idd dat is het

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Nick Jr FR - Nickelodeon FR in het basisaanbod via CI+


@TRL  schreef:

@Moderator vraag eens intern na waarom die 2 zenders na al die jaren nog steeds te bekijken zijn via CI+ ook al heb je enkel het basisaanbod. 🤔

Maar bij een Digicorder of TV-box moet je een abonnement hebben op Option FR om die 2 zenders te kunnen bekijken.

De Telenet logica ontgaat me volledig...


@TRL Ik heb het intern nagevraagd. Van zodra we verduidelijking hebben, komen we er op terug.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.