Beantwoorden
K-330
Experienced Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! WOW! De magic number!

Op welke zenders worden alle sporten uitgezonden?

Net zoals bij de films/series, zijn de soorten sporten (zoals voetbal, basket, hockey), weten wij als klant, niet meer wat waar en op welke zenders alle sporten worden uitgezonden. 

Bij Orange nemen ze de zenders van Dazn weg (Europees voetbal) 1,2 en 3 uit het aanbod. Er wordt ook bezuinigd, dit zowel bij Telenet (met veldrijden) als bij Orange. Bij Prox komt er aanbod bij.

Pfff, de klant weet op den duur ook niet meer wat, waar en op welke plaats (kanaal) sport gekeken kan worden?

En om alle websites en ik weet wat uit te zoeken, bestaat er niet een blad of weet ik wat, zodat alles wat overzichtelijk op PLa sports, VTM,  Belg en buitenlands voetbal.

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Alle sporten

15 reacties
DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Op welke zenders worden alle sporten uitgezonden?

@Kcquipor  schreef:

I.v.m het laatste: waarom word dan niet alles uitgezonden? Ik heb dit al eens aangekaart met Play Sports op hun fb pagina paar weken geleden maar nooit een antwoord op gehad. Want waarom bvb zou je nu geen vrije trainingen van de Formule 1 uitzenden met de Engelse worldfeed? Paar jaar geleden kreeg ik eens het antwoord dat ze alles in het Nederlands willen becommentariëren en daarom geen Engelse Worldfeed wouden gebruiken. Maar nu sinds 1 juli er besparingen zijn bij Play Sports dat F2,F3 & MotoGP in het Engels zijn is deze logica toch niet meer geldig? Want hoe meer Live sports te kunnen tonen met hun rechten hoe beter toch voor de cijfers? 

Het lijkt er helaas op dat we niet de rechten hebben voor de vrije trainingen. Uiteraard proberen we steeds zo veel mogelijk uit te zenden van wat we wel uit mogen zenden! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.