|
26.300
netweters
|
163.498
antwoorden
|
|
21.972
vragen
|
Kan ik een pakket als play sports toevoegen aan een bestaande One bundel of wordt dit aanzien als een wijziging en ben ik dan One kwijt? Dat kan interessant zijn om mijn contract met DAZN op te zeggen, op voorwaarde dat dit me geen geld kost door mijn One te verliezen.
Hoe je oude pack beheren?
Heb jij nog ONE of ONEup? Je kan je pack behouden als je dat wil, maar je zal niet meer alles kunnen aanpassen. Je opties aanpassen, instellingen beheren en toestellen bestellen, kunnen nog wel. Extra abonnementen of simkaarten toevoegen, is niet meer mogelijk.
(...)Opties beheren
Je kan per abonnement bepaalde opties aan- en uitzetten via MyTelenet.
Zo kan je de inbegrepen datasimkaart, de optie Safesurf en Internationaal bellen of zelfs de vaste lijn in ONE(up) activeren of verwijderen. Je kan streamingsdiensten aanvragen of verwijderen. Maar heb je een nieuwe TV-box nodig? Dan stap je met heel je pack over naar je nieuwe Telenet op maat.
Bron: Je ONE(up) beheren
Klopt niet hoor, je kan je digicorder nog perfect omruilen voir een tv box en one behouden. Het probleem is dat er veel warm en koud wordt geblazen en we het dan niet meer weten.
Ik vermoed dat men met "nieuwe TV-box" het heeft over een extra (2de, 3de) TV-box heeft.
Maar dat was je vraag ook helemaal niet...
Je vraag was "kan ik Play Sports toevoegen" en volgens Telenet is het antwoord "ja". Moest achteraf het antwoord toch "nee" blijken te zijn, dan kan je bovenstaande info aanrijken aan Telenet als mis-informatie.
Dit is een directe copy-paste van de gelinkte pagina op de Telenet-website.