Beantwoorden
Divine1
Freshman Alleslezer
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

Waarom staan alle films door mekaar? trending toont NIET de nieuwe films zoals word beweerd en nieuwe films rubriek is verdwenen sinds streamz...

Waarom hebben we eigenlijk nog thema zenders zoals play cinema als de films regelmatig nieit eens worden uitgezonden en gewoonweg op tv theek staan???

En het feir dat alles leukweg door mekaar staat en niet eens de nieuwste films vanboven zorgt ervoor dat je alle dagane de ganse lijst kan doorzoeken om te zien of er nieuwe films zijn...

Hoe lang gaat deze erbarmelijke kwaliteit en manier van doen no blijven duren???

Het lijkt precies of niemand doet daar bij telenet nog moeite of de films in de juiste genre lijst te zetten laat staan de nieuwe films bovenaan...

Wat ik nog erger vind is dat ik bijna niks van klachten hierover vind...

Wordt het niet eens tijd om hier werk van te maken???

TE DOEN LIJSTJE VOOR TELENET: Nieuwe films rubriek, films in de juiste genre, veel films ontbreken simpele info zoals acteurs of taal maar laten we dat maar in de schoenen van Corona schuiven lol.

Het lijkt me allemaal wat rara dat iets als nieuwe films rubriek verdwijnt nadat streams begon... wie had dit geniaal idee om dat te verwijderen???

 

m.a.w. de gebruiksvriendelijkheid is ver te zoeken bij play more en streamz dus graag dit even doorsturen of zon... Suzy mss??? Dank U.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: play more en streamz dringende verbetering nodig

0 Likes
9 reacties
Divine1
Freshman Alleslezer
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

Ik wil helemaal niet overkomen als iemand negatief of agressief en ik doe normaal geen moeite om dit soort dingen aan te kaarten maar dit heeft nu toch wel lang genoeg geduurt en het word alsmaar slechter... als iemand die veel tijd op de tv theek door brengt zie ik dit het laatste jaar, wat zeg ik laatste jaren want dit was al zo voor corona, alsmaar verslechten... maar sinds streamz is het helemaal uit de hand aan het lopen.

 

Dingen zoals een duidelijk lijst met de nieuwste films and series zou een standaard moeten zijn en dit hadden we voor streamz gestart was. Maar ok het feit dat films allemaal door mekaar staan...

vb.: "Greta" staat onder horror (duidelijk een thriller) en zo zou ik er vele kunnen opnoemen die niet in de juiste genre staan...

En dan hebben we nog het feit dat ik constant nieuwe films vind zomaar in het midden van en genre lijst leukweg poof daar is ie maar vind je hem onder trneding waar de zo gezegde nieuwe films zouden staan? nope dus je kan maar lekker all lijsten afgaan om die nieuwe films te vinden...

Ik kan toch niet de enige zijn die dit ondervonden heeft???

 

 

Ik hoop echt dat dit eens serieus genomen word en niet een standaar antwoord krijgt van "jamaar je kan de nieuwe films vinden onder trending" want dit is niet zo, sommige wel en sommige niet dus 't is zo maar effe van we zien wel, ach ja whatever xD

 

Dit heeft echt dringend aandacht nodig, we betalen meer dan Disney, Netfix enz dus graag wat meer service als zij hun menu's kunnen deftig maken kan Telenet het ook mag ik hopen 🙂

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

  1. In de Streamz app is er wel een "recent toegevoegd" tab. Ook in de Telenet TV app is er een "nieuw" stuk. 
  2. Dat die thema zenders er nog zijn, snap ik ook niet echt. Voor de "zappers" onder ons waarschijnlijk. 
  3. Een manier om te kunnen sorteren zou inderdaad handig zijn, maar dat hebben Netflix & Amazon ook niet 😕 
  4. Aanrader: kijk via de Streamz app op je TV (Apple, Android (box + Philips & Sony, LG & Samsung), dat is in Full HD. 4K zou wel mogen voor die prijs natuurlijk. 

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Divine1
Freshman Alleslezer
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

Tja het lijkt me duidelijk dat Telenet serieus achter de feiten loopt met 4k en meer en meer zenders verdwijnen, Discovery binnenkort en national geographic zou wel eens kunnen volgen aangezien die bij Disney zitten maar dat valt nog te bezien 😮

Ik hoop alleen maar dat Telenet eindelijk es voor wat verbetering komt zoals 4k en betere gebruiksvriendelijkheid op gebied van tv theek want we betalen meer dan de concurrentie en ik begin mij zo stilletjes aan af te vragen waarvoor ik eigenlijk nog zoveel meer betaal... nog steeds geen 4k en meer en meer zenders verdwijnen zonder een treffelijk alternatief in de plaats te krijgen 😞

Het is duidelijk dat Corona roet in het eten heeft gegooid maar dit is kan niet het excuus blijven en we zijn ondertussen all zovele maanden verder...

Ki ben trouwens benieuwd wat Telenet zal bieden nu er mindre en minder aanbod is op gebied van nieuwe films door Corona 😮

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

@Divine1 dat er zenders verdwijnen daar kan telenet niks aan doen, dat is de beslissing van de zenders zelf, voor discovery world is er zelf een reden volgens sommige, ze starten op 4 januari met een nieuwe app van Discovery waarbij de meeste programma's in te vinden zullen zijn.

bij andere landen verdwijnen er ook discovery zenders, kost allemaal geld en wordt minder bekeken.

4K neemt ruimte in die er nog niet is, dat komt wel eens analoog word verwijderd over het ganse telenet gebied.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Divine1
Freshman Alleslezer
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

Allemaal goed en wel maar de vraag blijft natuurlijk hoe Telenet het grote prijsverschil kan blijven verantwoorden tegenover Disney en Netflix... een jaar terug hadden we nog Disney films die nu natuurlijk weg zijn door Disney's eigen service "Disney+" en beiden "Disney en netflix bieden 4k

Wat bied Telenet sinds deze veranderingen extra tegenover vroeger voor dezelfste prijs??? Jammer genoeg niks ipv Disney films 😞 en neen... meer vlaamse series weegt niet op tegenover Disney content die we nu kwijt zijn dus ik vraag mij af wat Telenet gaat doen om zijn klanten bij Streamz te houden??? Sinds de Disney films weg zijn betalen we nog altijd evenveel of kortweg teveel dus... heeft Telenet hier rondom een plan waar ik niet van weet of stappen we beter allemaal over naar een combinatie Netflix and Disney en nog steeds minder betalen??? Dit is toch niet meer logisch toch???

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

@Divine1 daar kan ik u spijtig genoeg geen antwoord op geven, dat zal je aan telenet zelf moeten vragen, ik werk daar niet, ik volg het alleen op de voet op wat er allemaal aan het veranderen is, 

is vrees dat we meer en meer op apps van andere aanbieders van films en series zullen moeten overschakelen om hetzelfde te blijven kunnen bekijken, zeg dit al maanden dat dit ging komen en men ziet het om de zoveel maanden verder en verder gaan, 

bv een netflix, amazon,Disney+ en vanaf volgende maand Discovery+ en nog andere die ik vergeet.

HBO Max zou ook nog moeten starten in europa, nog wat versnippering als telenet het niet exclusief behoud.

voor telenet kosten die zenders alsmaar meer geld omdat die meer en meer geld vragen om door te mogen geven en de klant is de pineut.....spijtig genoeg.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Divine1
Freshman Alleslezer
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

Ja klopt volledig 🙂 dus als Telenet dezelfste prijs wil blijven hanteren zullen ze toch well met iets over de boeg moeten kopen 🙂 later we hopen dat ze kunnen blijven samenwerken met HBO want eens HBO MAX naar europa komt of eerder belgie wie weet dan is het helemaal om zeep 😞

HBO uit het gamma nadat we al Disney verloren hebben en nog steeds hetzelfste betalen zou wel hellemaal zot zijn 😛 Laten we hopen dat het niet zover komt 😮

Tags (1)
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

@Divine1 dat is persoonlijke smaak. Voor u weegt het verlies van Disney niet op tegen da extra Vlaamse content, en ik ben juist Streamz klant geworden voor die Vlaamse content (ik had geen Play). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Divine1
Freshman Alleslezer
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Play More+Streamz catalogus dringende verbetering nodig

Wel ik zou zeggen dat ik de vlaamse content apprecieer maar als ze HBO ooit kwijtspelen door HBO MAX mss maar ik hoop van niet 😮 dan hoop ik dat ze op z'n minst iest anders in de plaats geven OF de prijs doen zakken want EN Disney EN HBO kwijt aan zelfste prijs zo ietwat TE zijn denk je ook niet? 🙂

Maar de extra vlaamse content is een degelijke start... dat geef ik toe 🙂