Beantwoorden
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Play More nemen nog mogelijk bij ONEup?

Allen, ik overweeg een overstap naar OneUp. Kan ik daar nog PlayMore bij bestellen? Bij de opties zie ik enkel dat je een vaste telefoonlijn en één of meer mobiele nummers kan toevoegen.

Ook meer dan 1 tv box kan je precies ook niet bestellen.

 

Grtn

Marc

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Play more bij oneup?

0 Likes
4 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Play More nemen nog mogelijk bij ONEup?

OneUp is een pakket voor digitale tv, internet, mobiele telefonie en ook een gratis optie voor vaste telefonie. Extra zenderpakketten zoals Play More of Play Sports zijn zeker nog mogelijk, maar deze komen nog bovenop de prijs van je OneUp.

 

Wanneer je momenteel al klant bij bij Telenet, behoud je je huidige decoders. Indien je dus meerdere decoders hebt, blijf je die behouden (de prijs van één decoder is inbegrepen in OneUp). Wanneer je nog een HD Digicorder of HD Digibox hebt, kan je ervoor kiezen om deze om te ruilen naar een TV Box, maar hiervoor moet je wel (éénmalig en voor alle decoders op uw account samen) 50 euro administratie- en omruilkosten betalen. Je verliest bij de omruiling wel alle opnames op uw huidige toestellen.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Play More nemen nog mogelijk bij ONEup?

als je OneUp. wordt krijg je de keuze digicorder houden of box nemen alle huur digicorders

worden vervangen door boxen de 2 systemen mixen kan je niet houden

nieuw abo dus kosteloos

0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Play More nemen nog mogelijk bij ONEup?


@luc55  schreef:

als je OneUp. wordt krijg je de keuze digicorder houden of box nemen alle huur digicorders

worden vervangen door boxen de 2 systemen mixen kan je niet houden

nieuw abo dus kosteloos


Helaas pindakaas. Het is niet kosteloos. De ruil naar TV-box(en) zal je 50 euro kosten.

Het is geen nieuw abo, maar een upgrade van je vorig abo. 

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Play More nemen nog mogelijk bij ONEup?

Ok thanks, ik had mijn licht al eens opgestoken bij Telenet ook, alleen zou ik meer gaan betalen voor minder. Nu zitten er twee gsm nummers in mijn Wigo en dan maar 1 voor een net iets duurdere prijs. Ok, ik krijg er dan wel meer snelheid voor, maar ga je dat zo hard merken in de praktijk? Het ging mij er eerder om om 1 gsm nummer eruit te halen omdat die momenteel niet meer nodig is. 

0 Likes