Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Play Sports Flash Player

De website van Play Sports (www.playsports.be) gebruikt nog steeds Adobe Flash Player... we zijn intussen bijna 2019 en heb al op zéér veel plaatsen gelezen dat Flash Player je pc/Mac & browser (in mijn geval Safari op MacOS) serieus vertraagt en veel meer energie vraagt aan de batterij. Misschien eens beginnen denken aan HTML5...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Play Sports Flash Player

Ik heb die Flash Player een tijd geleden verwijderd. Ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb ( Play Sports staat niet tussen mijn favorieten).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Play Sports Flash Player


@sb  schreef:

Ik heb die Flash Player een tijd geleden verwijderd. Ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb ( Play Sports staat niet tussen mijn favorieten).


Ik heb deze ook verwijderd. Ik mis deze totaal niet, alleen voor Play Sports. Wachten op de nieuwe Telenet TV-website dus en hopelijk (hoogst waarschijnlijk) werkt deze zonder Flash Player. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Play Sports Flash Player

Ik heb hier wel nieuws van gehad. Begin dit seizoen bij de support gemeld en ze zeggen daar dat er geen plannen zijn voor iets nieuws. Ten vroegste seizoen 2019-2020