Beantwoorden
DDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Play Sports bekijken via Yelo Play

Hallo,

 

Ik heb een Play Sports abonnement aangegaan maar  kan Play Sports alleen maar bekijken op mijn TV; niet via Yelo Play (ook kan ik programma's die ik heb opgenomen van Play Sports via de TV niet bekijken via Yelo TV.

En ik weet dat dit vroeger wel ging want ik abonneer me elk jaar voor negen maanden (Formule 1) en tot vorig jaar kon ik dat allemaal wel.

 

Iemand enig idee waarom het nu niet gaat?

(ik heb de Yelo Play app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; maar helpt niets)

 

dank bij voorbaat,

 

mvg,

 

Dirk

0 Likes
3 reacties
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Play Sports bekijken via Yelo Play

@DDM ik veronderstel dat je nog geen nieuwe tvbox hebt? Maar ik keek met de oude tvbox buiten op tv via de play sports app en site, nu ook via tv en ps site aan het kijken. 

Follow the White Rabbit
0 Likes
DDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Play Sports bekijken via Yelo Play

Hi Freshman Meerweter,

 

Bedankt voor je antwoord.  Als je met TV box de digicorder bedoelt; dan heb ik al een tijdje dezelfde ja, dus dat zal dan wel geen nieuwe zijn.

Mijn TV is een klassieke TV (heeft geen internetfuncties) maar de TV is ook het probleem niet; 't is gewoon dat ik play sports niet via Yelo TV op mijn PC kan bekijken waar ik dat tot vorig jaar wel kon...

 

mvg,

 

Dirk

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play Sports bekijken via Yelo Play

@DDM, heb je het Play Sports abonnement toevallig gisteren geactiveerd? Want gisteren was er bij Telenet een systeem release in uitvoering, waardoor er bepaalde aspecten niet 100% of vertraagd werkten.

 

Indien het vandaag nog steeds niet werkt, dan neem je best contact op met de klantendienst van Telenet. Vermoedelijk zijn je Play Sports rechten dan nog niet geactiveerd voor de Yelo Play app/yeloplay.be. In tussentijd kan je altijd nog proberen of het wel lukt via de Play Sports app of Play Sports website. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes