Beantwoorden
Jagitc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Play Sports met gratis maand

Hallo,

ik heb een code voor gratis maand Play sports laten activeren. Na de gratis maand zou ik ook graag kosteloos willen opzeggen zonder voor een extra maand te betalen.

 

Waarom kan dat niet zoals bij Netflix waarbij je aangeeft geen volgende maand meer te willen maar waarbij je wel eenvoudig je huidige periode uitdoet? 

De Play Sports is vorig weekend geactiveerd maar als ik nu al wil opzeggen kost het mij 10 euro omdat ik binnen de maand opzeg en dus minstens 1 maand moet nemen. Wanneer moet ik dan opzeggen om dit zonder de extra kosten en ook zonder de nieuwe 2de maand te moeten betalen?

 

Op de eerste dag van de nieuwe periode?

 

Mvg,

Steven

0 Likes
9 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Play Sports met gratis maand

Dag Steven,

 

Om welke code gaat het precies? Als het een code is uit de Play Sports Box, wordt deze na de periode automatisch gedeactiveerd dus ben je geen abonnee en zijn hieraan ook geen kosten verbonden.

 

Gaat het misschien over nog een ander soort code?


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Play Sports met gratis maand

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-de-play-sports-box/

 

  • Na afloop van je dagpas wordt Play Sports automatisch gedeactiveerd. Je hoeft dus zelf niets te doen.

 

 

0 Likes
Jagitc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Play Sports met gratis maand

Hoi, het gaat inderdaad niet over een dagpas maar over een andere code die als promotie 1 maand gratis play sports geeft. 

Om te  activeren moest 1 maand Play sports besteld worden en de promotiecode bracht het te betalen bedrag dan op 0.

 

De dagpas heb ik ook al gebruikt en dat is inderdaad maar voor 24u en moet niet gedeactiveerd worden (al is die activiatie bij mij nog nooit gelukt zonder tussenkomst van Telenet zelf 🙂 )

0 Likes
anke1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! It's your sixth party!

Play Sports met gratis maand

hej.

 

Wij zouden graag ook zo een maand gratis play sport willen hebben.

Maar we kunnen dit nergens vinden, kan je mij helpen aub

mvg

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Play Sports met gratis maand

Dag Steven,

 

Ik neem aan dat je een e-mail met die promotiecode hebt ontvangen? Dan is het belangrijk om na te gaan aan welke voorwaarden je bent ingestapt in Play Sports (ik kan deze niet controleren want ik heb de specifieke aanbieding niet gehad). Normaal gezien ga je een overeenkomst van 1 maand aan voor Play Sports. Na deze periode wordt de overeenkomst voor onbepaalde duur verlengd en kan je op elk ogenblik de overeenkomst kosteloos opzeggen. Een opzegging binnen de eerste maand levert dus een opzegvergoeding op.

 

Het lijkt me wel vreemd dat je niet nu kan bellen en zeggen dat je je overeenkomst wil opzeggen direct na de eerste maand. Probeer hiervoor nogmaals contact op te nemen met de klantendienst via Facebook, Twitter of telefonisch op het nummer 015/66.66.66.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Jagitc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Play Sports met gratis maand

Hoi,

even gebeld en blijkbaar kunnen de medewerkers wel een einddatum instellen waardoor het contract zonder extra vergoeding opgezegd wordt en er geen nieuwe maand gestart wordt.

 

Alleen vraag ik me af waarom dat niet zelf aangeduid kan worden zoals bij Netflix. Je neemt een abonnement en op een bepaald moment geef je gewoon aan geen nieuwe periode te willen aangaan waardoor je huidige periode gewoon afloopt.

 

Nu nog gewoon afwachten tot de afrekening in November om te kijken of er ook effectief niets aangerekend werd 🙂

 

Bedankt!

0 Likes
Marc12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Wereld gedichtendag It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Play Sports met gratis maand

Gratis = gratis, ook bij play sports  

Het zou veel fijner zijn als een gratis aanbod ook effectief gratis zou zijn, zonder foefelarij.

Ik heb een maand gratis play sports gekregen, maar na een maand wil ik opzeggen en moet ik een opzegvergoeding van 10 euro betalen.

Wat is dat voor onzin en bedriegerij?

Moeten we nu echt bellen om dat recht te zetten ???

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Play Sports met gratis maand

@Marc12 - Je kan het altijd ook proberen via Facebook of Twitter, vziw zijn die tot 22u. bereikbaar.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jagitc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Play Sports met gratis maand

Marc, je moet inderdaad bellen en dan zetten ze in het systeem dat je stopt op de laatste dag. Waarom je dat zelf niet gewoon kan aangeven in het systeem is belachelijk. Als je een maand neemt zou je gewoon moeten kunnen aangeven dat je de maand uitdoet en geen nieuwe maand wil starten.

Alle normale diensten werken op die manier. Hier is het inderdaad weer gemaakt in de hoop dat heel wat mensen toch die 10 euro betalen, een extra maand nemen of het vergeten natuurlijk en een abonnement blijven betalen.

 

Bij mij hebben ze het stopgezet maar ik zal pas op mijn afrekening zien natuurlijk of het correct is.

 

En dat is ook precies de reden waarom ik domiciliëringen weiger bij al onze telecom bedrijven.

 

 

0 Likes