24783
netweters
|
152654
antwoorden
|
20728
vragen
|
Al 2 dagen geen play more meer, vraagt steeds om te abonneren
terwijl ik een abonnement heb. Het internet valt ook regelmatig weg.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter wat u eens kan doen is in mijn telenet kijken of het abonnement nog zeker actief staat. Maar is uw digicorder of digibox nog wel interactief? U geeft aan dat er internet uitval is dus misschien heeft de digicorder of box geen internet verbinding meer. Hoe bent met het internet of de modem verbonden , is dit allemaal bekabeld aan de modem of met een eigen router of met wifi van de modem? Zijn wat vragen om wat verder te kunnen zien naar uw probleem.
Alles staat nog actief. Al mijn apparaten zijn verbonden via de kabel rechtstreeks op de modem. De digicorder geeft niet aan dat hij geen internetverbinding heeft. Het is vooral de Wifi die maar af en toe werkt en natuurlijk play more die helemaal niet meer werkt.
Ja dat kan ik.
@Ex-Netweter misschien een beetje cliche of u heeft het al gedaan maar herstart de modem eens helemaal . Knopje aan de achterkant op uit zetten ff wachten en terug alles op starten. Voor uw wifi kan u in mijn telenet eens de kanalen aanapssen. Misschien zit u op een verkeerd kanaal of een kanaal wat door de omgeveing veel gebruikt wordt.
Hoi Kevin,
Kan je even volgende stappen doorlopen? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-herstart-ik-mijn-toestellen-voor-digitale-tv/ Laat ons zeker weten of je daarna Play More weer te zien krijgt.
Groetjes,
Sofie
Had al meerdere malen heropgestart sinds nu werkt alles weer