Beantwoorden
SanC
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Play sports open op tv zonder internet

Hoi iedereen

 

Mijn grootouders hebben momenteel televisie thuis via het compacte digitale signaal van Telenet, na de signaalswitch. Nu zou mijn grootvader graag het Play Sports Open kanaal ontvangen (11), maar dat zit daar niet standaard in het aanbod. Sidenote: ze hebben geen internetverbinding daar, ze betalen enkel voor het kabelabonnement.

 

Weet iemand of er een optie is om dat te fixen voor hem? Ik heb gedacht om een CL+ module te kopen, maar daar blijkt dat kanaal in te ontbreken als ik de zenderlijst van de module moet geloven? Ik heb zelf al geprobeerd om de extra digibox die wij thuis hebben daar te installeren, maar dat lijkt ook niet te werken (of hebben ze dan een ander abonnement nodig?). 

 

Alvast bedankt!

Sander

0 Likes
12 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play sports open op tv zonder internet

Een digibox kan wel werken zonder internet, zij het dan zonder interactiviteit, maar of die ook werkt met het compacte signaal, dat denk ik niet.

De oplossing zal volgens mij liggen in het nemen van een TV abonnement.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Play sports open op tv zonder internet

@SanC met een CI+ module kan je Play Sports Open perfect ontvangen op kanaal 11.

ZONDER internet of wat dan ook, enkel een kabelabonnement heb je nodig.

 

die zenderlijsten kloppen langs geen kanten hier zou er zelfs vtm2 en vtm GOLD niet inzitten, dus hecht daar nie veel geloof aan...

 

ga de CI+ module gaan halen in de Telenet shop en ze word gewoon verrekend op hun eerstvolgende factuur, betalen ze voor een gans jaar kabel word er gewoon een factuur opgestuurd.

Ex-Netweter
 

Play sports open op tv zonder internet

@StefaanH begrijpend lezen 😉 ze hebben al een TV abonnement 😁

een CI+ module is alles wat ze nodig hebben om naar deze zender te kunnen kijken...

0 Likes
SanC
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Play sports open op tv zonder internet

Op de lijst die ik van de klantendienst kreeg, ontbreekt net het Play Sports open kanaal in de lijst voor de CL+ module. Maar zou het dan principieel ook niet mogelijk moeten zijn om Mijn extra aangekochte Digibox die ik niet meer gebruik daar te aan de televisie te hangen? Want dan wordt het kanaal ook niet ontvangen…

0 Likes
Ex-Netweter
 

Play sports open op tv zonder internet

@SanC waarom al dat gedoe (zeker voor mensen van die leeftijd) met een extra digibox en extra afstandsbediening als het via een CI+ module ook kan? 🤔 dan kijken ze gewoon zoals ze nu kijken en hebben ze gewoon een heel pak zenders meer en ja ook Play Sports Open...

 

en nogmaals die zenderlijsten kloppen niet altijd 😉 Play Sports Open zit weldegelijk in het basisaanbod...

 

die digibox heeft geen enkele toegvoegde waarde als er geen modem aanwezig is

0 Likes
SanC
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Play sports open op tv zonder internet

De Digibox was maar een optie omdat die hier niet gebruikt wordt en maar wat stof staat te vangen.

 

maar dan ga ik inderdaad voor de CL+ module gaan. Super hard bedankt voor de hulp!!

Ex-Netweter
 

Play sports open op tv zonder internet

@SanC graag gedaan 😉 en ze gaan zelfs naar Eurosport 1 & 2 kunnen kijken...

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Play sports open op tv zonder internet

Play Sports Open zit op kanaal 11

op de kaart, digibox , digicorder

geen internet nodig

en niet vrij te ontvangen (in okt 2019 tot maart 2020 te ontvangen door iedereen ook orange klanten en dat mocht niet )

0 Likes
Ex-Netweter
 

Play sports open op tv zonder internet

@luc55 proficiat u herhaalde alles wat ik al schreef! 👌 meerwaarde? 🤔

0 Likes

Play sports open op tv zonder internet


@Ex-Netweter  schreef:

@luc55 proficiat u herhaalde alles wat ik al schreef! 👌 meerwaarde? 🤔

 

@StefaanH begrijpend lezen 😉 ze hebben al een TV abonnement 😁

een CI+ module is alles wat ze nodig hebben om naar deze zender te kunnen kijken...


Is dat nu echt nodig?

@luc55bevestigd wat jij zegt. Wat is daar nu fout mee? Ik doe dit soms ook. Het is geloofwaardiger als iemand je advies bevestigd.

 

Dit is niet de eerste keer maar met je antwoord naar @StefaanH slaag je erin van dit 2x te doen in 1 thread. Als iemand iets fout zegt mag je dat corrigeren maar laat de mensen in hun waarde aub. De woorden die ik vet gemaakt heb zijn overbodig! Niet?

 

 

Play sports open op tv zonder internet

@Ex-Netweter echt nodig niet nee maar ik vind dat storend en overbodig, is hier precies altijd competitie van wie gaat als eerste het juiste antwoord geven of de juiste tip of oplossing...

en dan moet da blijkbaar nog eens herhaald worden tot in het oneindige en dan krijg je een reactie zoals in een vorige topic dat lezers "hoorndol" worden...

 

en da komt ook ongeloofwaardig over is zo precies van we gaan het nog maar eens x aantal keer herhalen want anders gelooft niemand dat 🙄 maar jij hebt daar blijkbaar een andere visie over, ok dat is u goed recht.

 

en waardigheid zeker, maar met alle respect als ik @SanC zijn vraag lees zegt hij letterlijk er is een kabelabonnement en de eerste reactie is dan: ik denk toch dat je een kabelabonnement nodig zult hebben. komt dat dan geloofwaardig over??? 🤔 ja ge kunt dan 2 dingen doen eens goe lachen of reageren en soms reageer ik eens.

 

sorry that's the nature of the beast 😉 de manier waarop is idd mss nie altijd ok da geef ik toe...

zal in het vervolg mijn woorden wa beter wikken en wegen, maar dat er af en toe reactie zal zijn op zulke dingen, sorry 😁

Play sports open op tv zonder internet

@Ex-Netweter 

Deze reactie had ik niet verwacht.

Ik vind het fantastisch dat je hier zo volwassen op reageert. Ik heb hier al anders gezien.

In het Engels zegt men "water under the bridge".