24757
netweters
|
152444
antwoorden
|
20707
vragen
|
Ik heb sinds vandaag een playbox gekregen omdat volgens de brief die erbij is ik bij Telenet blijf (bedankt dat u bij ons blijft).
Cadeautje volgens hun, ofwel 75 dagen play of playmore gedurende 30 dagen, wat ze er wel niet bij vertellen is dat het niet cumuleerbaar is als je al play of playmore hebt, dus nutteloos want ik heb al playmore.
Er is wel een code bij, misschien eens bellen in de volgende dagen, maar ik vindt het nutteloos als je er niets mee kan doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie het juist, ik ga wel wachten tot mijn maandelijkse datum is op 27/08 zodat de datums blijven gelijk lopen.
Is al opgelost, was dus waar, maar was niets voor mij omdat het wat omslachtig was om eerst MIJN playmore af te sluiten dan deze box te registreren en dan bij een maand terug MIJN playmore terug activeren, ik heb het dus maar zo gelaten zoals het is.
Toch weer bedankt om mee te denken.
Heb ik al gevraagt, de meeste hebben het al en de anderen willen het niet en nog anderen hebben geen telenet, dan ben je uitgepraat hé.
@francis50 schreef:Heb ik al gevraagt, de meeste hebben het al en de anderen willen het niet en nog anderen hebben geen telenet, dan ben je uitgepraat hé.
@francis50- Volgens mij zitten er hier wel genoeg kandidaten. Zomaar een gedacht: je zou een wedstrijdje kunnen organiseren om je box weg te schenken. Het zou je in één klap de meest populaire poster van het hele forum maken. ;-)))
Edit: En toen was het stil. (?) 🙂 Ik doe je een deal: jij verloot je box en dan doe ik hetzelfde met mijn fotoboek van albelli. OK?
Als ik nu eens wist hoe daaraan beginnen dan is alles ok, nu ligt de box hier ook maar en is maar geldig tot 28ste van deze maand
Is geldig tot 28/02/2018